poniedziałek, 1 września 2014

Czym wypełniam brwi?

W ostatnim czasie w makijażu zwraca się uwagę  na brwi. Powiem szczerze, że i ja dostałam bzika na tym punkcie. 


Parę lat temu kompletnie nie zwracałam na to uwagi, jedynie przy makijażu wieczorowym podkreślałam je tzw.chińską kredką (taką), którą zapewne część z Was dobrze zna, na co dzień takie wypełnianie było dla mnie nienaturalne. Gdzieś dopiero rok temu zaczęłam regularnie, przy makijażu podkreślać również brwi. Najpierw podkreślałam czeską kredką, następnie próbowałam normalnym, sypkim cieniem, efekt był lepszy, bo naturalniejszy, zwłaszcza dla blondynki.
I w końcu dorwałam w swoje łapki cień Maybelline Color Tatto nr 40 Permament Taupe

Po wielu pozytywnych opiniach skusiłam się na zakup. 
 Z początku produkt ten może sprawiać problem, gdyż możemy nie wyczuć, ile produktu powinnyśmy dać na brwi, zbyt duża ilość daje brzydki, szary odcień, przez co brwi wydają się chore, nienaturalne.



Aplikując ten produkt na brwi, strasznie oszczędnie nabieram go na pędzelek, wolę kilka razy nanieść  ewentualne poprawki, niż za jednym razem popsuć sobie makijaż. 

Nie przygotowałam się na tak długi pobyt poza domem, dlatego też zdjęcie jest niewyraźne (robione kalkulatorem. tosterem czymkolwiek :D)
'



Mam rzadkie brwi, posiadam lekkie prześwity, więc takie wypełnianie jest u mnie wskazane. 
Aplikuję go jak hennę - czyli zaczynam zaczynać malować łuk brwiowy - od najwyższego punktu, kieruję się ku dołowi, powracam i zaczynam zmierzać do początku brwi.

Dla mnie produkt ten jest absolutnym hitem, na brwiach trzyma się aż do demakijażu, nawet przy ostatnich upałach. Ponadto jest to dość wydajny produkt.

Widziałam, że w Rossmannie kosztuje koło 35 zł, ja na ezebrze capnęłam go za 9zł, niestety aktualnie tego koloru nie posiadają.

A Wy podkreślacie swoje brwi? 
Jeśli tak, to czym? ;)
Pozdrawiam :))

21 komentarzy:

  1. Swój też kupiłam na ezebrze jednak do brwi lepiej pasowała mi kredka z Essence. Teraz testuję zestaw z Lily Lolo a w planach mam kredki z Provoke i Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wgl nic nie robie z brwiami, choć coraz częściej nad tym rozmyślam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio Color tattoo to mój zdecydowany ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, chyba muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosterem, ziemniakiem ;P Muszę go w końcu wypróbować do brwi bo tylko jako baza pod cienie go używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam cienia z Inglota, ale chcę sobie dokupić w bardziej szarym/grafitowym kolorze bo mam brąz, który nie zawsze pasuje. Kusił mnie ten Color Tattoo, ale w końcu odpuściłam. Wcześniej miałam paletkę cieni z ELF'a.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie był by jednak za jasny, ma ciemne włosy i brwi

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie żałuję że wypuścili tylko jeden taki odcień który pasuje do brwi:( Ja muszę stawiać na cieplejsze brązy, ze względu na kasztanowo-rude włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie muszę nic robić bo mam tak gęste i ciemnie że szok;)ale fajnie można brwi podkreślić gdy ktoś ma je rzadkie i z prześwitami:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tego produktu,ale obawiam się,że będzie dla mnie zbyt szary.Ja używam cieni z Inglota,a ostatnio kredki z Catrice :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety mam problem z podkreślaniem brwi, ponieważ ani czarne ani brązowe mi nie pasują :(
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeej :))) Ja też podkreślam brwi. I też od jakiegoś roku... Wcześniej nawet mi to do głowy nie przychodziło... Ale odkąd zaczęłam pracować w Rossmannie jakoś stało się to dla mnie obowiązkowe. Teraz jak tego nie zrobię jak patrzę w lusterko dziwnie się czuję :)
    Ja mam z innej firmy, ale coś w tym stylu i bardzo sobie chwalę :) Mega oszczędny :)
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również maluję brwi tym właśnie cieniem. I jestem bardzo zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zwykle podkreślam brwi kredką :) Ale tylko wtedy kiedy zejdzie mi z nich henna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądają, wyraźnie ale nadal naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na bloga z opisami i recenzjami kosmetyków Yves Rocher http://mylovelyyvesrocher.blogspot.com/ :)
    Zachęcam do zaglądania !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super efekt. Też muszę się za moje brwi wziąć :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.