29 sierpnia

Paznokcie podczas wakacji 2014

Witam :)

Z początku miało to być zwykłe zdjęcie wstawione na fanpejdżu, ale pomyślałam sobie - czemu nie wstawić takiego posta na bloga? Tym bardziej, że nie mogłabym napisać tyle, ile bym chciała, bo nikomu pewnie nie chcialo by się tego tam czytać :D




Mój wpis dotyczy paznokci u rąk-u nóg króluje jeden i ten sam - One Colour Pro, nr 588 z Allepaznokcie, mam go rok i nie wyrzuciłam go tylko ze względu na kolor, długo schnie, toteż wylądował na stopach, gdzie ładnie współgra z delikatną opalenizną.

Na rękach nie lubiłam monotonii-malowałam każdy paznokieć innym lakierem albo wykonywałam inne kombinacje.
Tylko czasami malowałam jednolicie, ale o tym za chwilę. 

Nie przedłużając, te lakiery królowały u mnie na paznokciach:



1-Rimmel Salon Pro nr 313 Coctail Passion, więcej o nim tutaj;
2-Lovely Gloss Like Gel nr 128, więcej o nim tutaj;
3-Kobo Colour Trends nr 41 Lilac, więcej o nim tutaj;
4-Lovely Glos Like Gel nr 160, więcej o nim tutaj;
5-Colour Chick nr 15, na opakowaniu jest napisane "limited edition", kupiony w zeszłym roku,więcej o nim tutaj;
6-Lovely, I Love Summer nr 4, więcej o nim tutaj;
7-Hean, Colour Obssesion, numerka nie podano, nie pisałam o nim na blogu, ponieważ lakiery z tej serii zostały wycofane. Szkoda, bo były dobrej jakości.Malowałam go na wszystkich paznokciach, jest za bardzo wyrazisty i gryzłby się z pozostałymi, raczej pastelowymi kolorami.

Żałuję, że nie zorientowałam się by zrobić taki post, to porobiłabym zdjęcia pamiątkowe paznokci :D

A tak to tylko tyle co udało mi się znaleźć:
 Takie tam wspomnienia znad morza...:)))

Zastanawiam się, czy nie zrobić takiego wpisu, który dotyczyłby lakierów na jesień jakie posiadam, jednakże pojawiłby się on przed lub na samo rozpoczęcie tej pory ;)

A może Wy też napiszecie o swoim wakacyjnym manicure? Chętnie poczytam :)

Pozdrawiam :))

7 komentarzy:

  1. Ja właściwie rzadko malowałam paznokcie, bo zwyczajnie nie miałam na to zbyt wiele czasu. Poza tym raczej nie dzielę lakierów na pory roku, używam takich kolorów, jakie mnie się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w lato królował niebieski kolor z Wibo Celebrity Nails :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie napiszę bo nie mam o czym :P Ogryzkami i nie pomalowanymi pazurami chwalić się nie będę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolory, lubię takie mixy na paznokciach :D Chociaż odkąd mam hybrydy to nie maluję już tak normalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki! Ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku znowu postawiłam głównie na pastele, jakos tak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger