niedziela, 17 sierpnia 2014

Makijaz na opak...?

Słyszałyście o tej metodzie? Przyznam szczerze, że dowiedziałam się  o niej jakiś czas temu i od razu chciałam ją wypróbować. Sama się dziwię, czemu wcześniej nie wspomniałam o niej na blogu. 

Generalnie o tym sposobie wspomniał Goss-wizażysta, który prowadzi kanał na YouTube. Dzięki niej skóra w makijażu jest wygładzona, wydłuża trwałość podkładu, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów, maskuje łuszczącą się skórę.
Brzmi zachęcająco, prawda? 

No właśnie, więc zachęcona tymi zapewnieniami postanowiłam sama się o tym przekonać.

O co w niej chodzi? 
1.Nakładamy lekki krem ( ja nałożyłam Tołpę, krem na zaczerwienienia)
2.Aplikujemy puder na twarz (ja do tej czynności użyłam pędzel i matująco-wygładzający puder mineralny z Eveline).
3.Następnie dajemy podkład (tutaj za pomocą pędzla/Beauty Blendera nakładam podkład kryjący z Soraya)
4.Ta czynność jest już nieobowiązkowa, ja jednak na koniec znów lekko pudruję twarz.



W moim przypadku widać różnicę. Może nie jest ona taka wielka, może gdybym miała inne produkty efekt byłby  lepszy.

Jednak ja już i tak jestem wystarczająco zadowolona i raczej będę dalej tę metodę stosować.

A Wy słyszałyście o tym sposobie? Stosujecie go?

Pozdrawiam :))

23 komentarze:

  1. Też od Gossa znam ten sposób ale nie próbowałam jeszcze :) Może niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pędzel, miałam puder i podkład :D A metodę testowałam i nie wiedziałam jakiejś poruszającej różnicy, żeby się tak bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą metodę, fajnie sprawdza się przy imprezach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam rozszerzone pory i mocno przetluszczajaca sie buzke, ta metoda sprawia ze pory sa mniej widoczne i buzka dluzej pozostaje w ryzach. Wspomnialam z reszta o tym wczoraj, poruszajac temat mineralow, nasze notki sie swietnie nalozyly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś tak robiłam. Od 2 lat używam już tylko minerałów to i metoda odpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję tę metodę od dawna, jednak moja skóra woli tradycyjną kolejność. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba by ta metoda sie u mnie nie sprawdziła bo mam suchą ale może spróbuje z raz i zobacze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy ta metoda się u mnie sprawdzi, bo mam straaaasznie suchą skórę, ale czemu by nie spróbować ;) ostatnio często widzę ten podkład, ale niestety z tego co widziałam nawet najjaśniejszy będzie dla mnie zbyt ciemny... zazdroszczę :( Pozdrawiam i zaczynam oczywiście bacznie obserwować ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej metodzie, ale jeszcze nie próbowałam. Ale zaraz idę robić makijaż więc spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej metodzie, ale brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej metodzie. Może kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, ciekawe. Na pewno przetestuję ;) Jednak na razie muszę dać odpocząć mojej skórze od makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, ale nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już pare razy podchodziłam do tej metody, niestety na tym się skończyło... teraz juz na pewno wypróbuję. Dzięki za Twoją opinię kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej metodzie, ale nie każdy podkład z nią współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy o tym nie słyszałam... może faktycznie działa... trzeba będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam i czytałam o tej metodzie, ale sama jeszcze się nie zdecydowałam. Osobiście jestem zadowolona z efektu jaki daje mi tradycyjnie nałożony podkład i puder, ale być może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie slyszalam, ale jutro rano na pewno sprobuje jej ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze jutro od rana siedze i zastosuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślicie ze zastosowanie takich produktów da zamierzony rezultat? http://kochamkosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.