14 sierpnia

Koloryzujący balsam do ust z połyskiem z Essence, czyli Glow Tinted Lip Balm

Tak się przypadkowo złożyło, że druga notka pod rząd dotyczy produktu do ust z Essence. :)  


Go glow! Miękka konsystencja balsamu rozpieści Twoje usta i da im odrobinę koloru. Połyskujący róż, czerwień i koral sprawią, że usta nabiorą intensywniejszej barwy i będą wyglądać świeżo i promiennie. Aby pogłębić kolor pomaluj je kilkakrotnie. Dostępny w trzech odcieniach.



Dostępny jest w 3 kolorach. Ja posiadam nr 3 - Brigten Up!


Kosztuje ok.10zł

Porównując go z Tintem z Bell, ten nie wysusza ust, nie trzeba używać pod niego pomadkę ochronną, jest delikatny, choć na ustach dość intensywny.

Niestety aparat nie uchwycił tego koloru, w rzeczywistości jest to dość widoczna malina.





Faktycznie, jest to połączenie balsamu i tintu, duet ten u mnie się sprawdził. Nie ściera się zbyt szybko, co jest kolejną już jego zaletą. Jeżeli ktoś nie przepada za szminkami to produkt ten jest dobrą alternatywą.

Jedyne co mi przeszkadza to opakowanie, gdy chce wsunąć z powrotem sztyft, to nie umie się schować i muszę delikatnie pomagać palcem.

Znałyście ten produkt? 
Pozdrawiam :))

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale patrząc na kolor, pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam ich nigdzie, kolorek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już jakąś jego pozytywną recenzję i chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, naturalny efekt :-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w innym kolorku, ale uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znane mi malowidło :) Ulala jakie ty masz usta malinowe ;) na czasie bo lato :P mam nadzieję że pogodę złapiesz i się opalisz ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widze ten produkt, ale podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam, świetny na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger