26 sierpnia

Kobo Color Trends-41 Lilac

Przyznam szczerze, że to pierwszy lakier, jaki posiadam z tej firmy. W zasadzie mało kosmetyków miałam z Kobo, chyba tylko cienie, które podkradałam od siostry ( :* ), swoją drogą były dobrej jakości. 



Czy tak też jest z tym lakierem? Zapraszam do lektury :)

Można je kupić oczywiście w Naturze za około dyszkę.
I tu znów wspomnę o promocji -40%, wtedy naprawdę warto się zaopatrzyć w zapas kosmetyków :) 



Nazwa "LILAC" kojarzy się raczej z fioletem, jednak kolor tego lakieru jest bardziej niebieski, bardzo ładny pastelowy kolor, idealny na letnie dni, na opalone dłonie.


Do pędzelka, nie mam zastrzeżeń, bez problemu się nim maluje.


Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale jak już wspominałam przy lakierach z Lovely, tak i tutaj potrzeba 3 warstw, by równomiernie pokryć paznokcie. Jest to trochę uciążliwe,  gdyż potrzeba odpowiedniego czasu, by te wszystkie warstwy na paznokciach wyschły.

Do trwałości nie mam zastrzeżeń, lakier nie odpryskuje, a na paznokciach trzyma się około 3 dni ( u mnie standard ).

Kolor, trwałość jak najbardziej na plus, ale nie wiem, czy zdecydowałabym się na zakup innych kolorów, ze względu na krycie.



Miałyście lakiery z tej serii? 
Pozdrawiam :)) 

17 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek :) szkoda tylko że potrzeba 3 warstw, ale jest tak ładny że można to potraktować jako drobną niedogodność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo ładny, jakiś czas temu polowałam na niego ale nie było go w drogerii. Mam trochę podobny odcień z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Delikatny, pastelowy. Choć na moich dłoniach takie odcienie wyglądają trupio...

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten odcień niebieskiego na paznokciach, muszę koniecznie zaopatrzyć się w ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale on łady :) Mam od nich róż i niestety też z kryciem szału nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny kolorek ;) Szkoda, że potrzebne są 3 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, z KOBO jeszcze nie miałam lakieru

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam lakieru z tej firmy, ale też słyszałam od znajomych, że słabo z nimi jeśli chodzi o krycie. Ja natomiast znalazłam jakiś czas temu fajny sposób na długo wysychające paznokcie, bo zwykle nie udawało mi się, żeby wyschły bez szwanku, dlatego zainwestowałam w przyspieszacz do wysychania firmy chyba sally hansen czy jakoś tak i powiem Wam, że bardzo dobra sprawa. Można nakładać naprawdę dużo i grube warstwy normalnego lakieru, a on i tak utwardzi go i wyschnie w chwilę także polecam ;) a może zrobiłabyś jakąś recenzję o odżywkach wybielających na paznokcie, bo ostatnio zmagam się z tym problemem i dowiedziałabym się czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam lakierów tej firmy. Kurcza ale ty masz pazury! Zazdroszczę Ci ich i koloru na pazurach, ej no nie pisz nic o promocjach. Bo portfel mój błaga już dawno o litość :D ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale akutualnie tej promo nie ma :P
      A paznokcie są teraz jeszcze dłuższe, bo zdjęcia robione jakiś czas temu :P

      Usuń
  11. Szkoda, że krycie takie słabe ale kolorek śliczny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, chyba jednak jestem zbyt niecierpliwa do 3 warstw.. Ale sam kolor piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kolor :)
    Chyba sama sobie go kupię, dobrze, że Natura jest niedaleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger