05 sierpnia

Galaktycznie na paznokciach ;)

Dawno nie miałam lakieru z Essence, ostatnio wpadł mi w ręce właśnie ten, czyli splash! nr 172:) 



Eksplozja kolorów! szeroka gama odcieni z uwielbianym żelowym wykończeniem oraz intensywnym połyskiem. lakier bardzo szybko schnie, dzięki czemu malowanie paznokci trwa dosłownie chwilę! opatentowany płaski pędzelek zapewnia szybką i łatwą aplikację. buteleczka lakieru ma modny kształt i mieści w sobie 8ml koloru. nakrętka podpowiada, jaki odcień znajdziecie w środku.
8mlcena ok.8zł, można go nabyć bodajże w drugiej szafie Essence ;)

Jeżeli chodzi o kolor, jak już w tytule określiłam jest nieco galaktyczny, mieniący się. W buteleczce wydawał się intrygujący, u innych uważam, że wygląda ciekawie, jednak na moich paznokciach efekt nie za bardzo podoba mi się ;) 



Wykończenie jest perłowe, które wydaje mi się ułatwia aplikację lakieru, przez co wystarczą dwie cienkie warstwy.



Trwałość standardowa, 3-4 dni, według mnie zadowalająca.
Podsumowując jestem zadowolona ogólnie z lakieru, do koloru przekonam się może podczas zimy, gdy przestawiam się na ciemniejsze kolory, cena jest według mnie jak na markę Essence troszkę za wysoka. Wydaje mi się, że kiedyś lakiery tej marki był jednak tańsze...

A Wy lubicie takie kolory?
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Brrr nie lubię takich odcieni :D Essence swego czasu miałam podobny (jak nie identyczny lakier) w starszych, mniejszych butelkach i nawet go kupiłam. Pomalowałam nim pazury aż raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten efekt nie do końca podoba . Ale pomysł całkiem fajny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka syrenka, nie moja bajka, ale ciekawy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcająco ten kolorek wygląda na paznokciach :)

    Pozdrawiam i zapraszam: https://www.petitiloca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda na twoich pazurach! Nie rozumiem czemu Ci się nie podoba :P Zazdroszczę paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger