13 maja

Zakupy z promocji Natury oraz Rossmanna i nie tylko :-)

Witam!
Czy to ja mówiłam ostatnio, że nie lubię, gdy na blogach zbyt często pojawiają się posty z zakupami?! :D

Tak chyba myślałam do czasu, gdy rozpoczęła się fala mega promocji.... Poza tym ostatnio najpierw miałam awarię z Internetem, teraz niestety mam problemy z komputerem, więc w tym momencie, w przerwie od nauki piszę z komputera koleżanki, by na blogu nie było długiego zastoju. No cóż... technika ewidentnie mnie nie lubi :D

Moja kolekcja kosmetyków w ciągu niecałego miesiąca powiększyła się o kilka produktów:



Tak prezentuje się całość, a teraz z osobna "pochwalę się":

Tusze zakupione w promocji -49% w Rossmannie:

-"maskara podkręcająca i unosząca rzęsy" Pump Up Curling z Lovely, w końcu ją dorwałam, choć nie miałam okazji jeszcze przetestować ;)
-"wszechstronna maskara z jedwabiem, d-pantenolem i kolagenem", Volume Booster, Lovely-kupiona za namową ekspedientki, używam i na razie nie narzekam ;)

Obie kupione za ok.6zł


 Znowu promo w Rossie:

-Lovely Color Wear-pomadka do ust z formułą długotrwałą, nr 4,
-Miss Sporty Perfect Color Lipstick 039, Sweet Berry,
-Miss Sporty Perfect Color Lipstick 013, Candy Cake

Lovely kosztowała coś koło 4zł, Miss Sporty 5,25 zł.


 I ostatni tydzień promo Ross:

-Gloss Like lakier Lovely numery 106, 405
-lakier Lovely, I love Summer

Wszystkie lakiery kosztowały około 2,90 zł


"Cena na Do Widzenia" 

Wibo Express Growth trends Nude numery 50, 3

Każdy lakier kosztował 3 zł


-30% na kolorówkę w Naturze, skusiłam się na dwa liplinery Essence:

12-Wish Me a Rose-dokupiłam w zapasie, jak dla mnie piękny kolor,
06-Satin Maove

Kosztowały koło 3-4zł


Lakiery zakupione w promocji lakierów w Naturze "1+1 gratis":

-Sensique Strong&Trendy nr 165,
-Sensique Art Nails nr 321
Każdy kosztował 6 zł (przeliczając na promo-3zł)


I na końcu coś dla włosów: 
-Isana Hair maska nawilżająca do włosów z olejkiem arganowym, 4,99zł;
-trochę kontrowersyjny produkt :D pierwotne przeznaczenie-maść do pielęgnacji brodawek sutkowych;
-krem do rąk Cien (Lidl) z olejkiem migdałowym i masłem Shea.


A jak tam wasze ostatnie łupy? Skusiłyście się na promocje? :) 

Pozdrawiam! :))

25 komentarzy:

  1. Krem do rąk sprawdza się na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowności :) mam oba lakiery z Wibo w tym samym kolorze *.* a na maskarę Lovely też czatuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely już łatwiej dostać, jeszcze rok temu była ciężko dostępna, gdy były promocje ;)

      Usuń
  3. Ale cudne zakupy :D Chyba też pokażę swoje, bo trochę tego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie pomyślałabym, żeby używać tego kremu do rąk jako produktu do włosów :P Mam go, stosuję zgodnie z przeznaczeniem i jestem z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam blogi włosowe, zresztą mam go od jednej z Włosomaniaczek :)

      Usuń
  5. Sporę zakupy, nawet nie które pokrywają się z moimi.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne lakiery wybrałaś ;) U mnie niestety nie było tych pomadek w kredce z Lovely, ale za to kupiłam z Astora. Mam lipliner z Essence ale nr 07 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedąc kolejny raz w Naturze miałam go kupić, ale coś mi się ubzdurało, że już go mam :P a kusił :)

      Usuń
  7. Miałam odwyk lakierowy niestety przy tej promocji :( Ach, no nic tylko sobie pooglądać mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powinnam mieć odwyk już od teraz, bo mam juz chyba wszystkie kolory jakie chcialam :D prócz kobaltowego :(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. O tej pomaranczowej nigdzie nie czytałam, a fajna jest :)

      Usuń
  9. Zakupy udane, ja nie poszalałam tym razem bo mam jeszcze zapasy z wcześniejszych akcji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja teraz też już nie będę szaleć :)

      Usuń
  10. Majatku nie wydalaś a sporo fajnych rzeczy zasililo Twoja kosmetyczke :D I to jest deal!

    OdpowiedzUsuń
  11. tusz Lovely - mój ulubieniec :) udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam że te maskary są świetne :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger