czwartek, 1 maja 2014

VeryMe Lip Addict, Oriflame

Witam już majowo! Jak ten czas szybko leci… niedawno jeszcze żegnałam wakacje, a tu już trzeba podejmować powoli decyzję, co dalej… i to mnie przeraża, ten już praktycznie skok w dorosłość
( bo decyzja o wyjeździe na studia do innego miasta to było tylko przedłużenie dzieciństwa..).

Ale dzisiaj nie o tym :D Dzisiaj o pomadce VeryMe LipAddict. 

Co mówi producent? 
Idealna seria dla każdej fanki makijażu! Doskonałe pokrycie ust, intensywne odcienie, kuszący połysk oraz odżywcza formuła z witaminą E.

Pomadka w cenie regularnej kosztuje 18 zł

Posiadam kolor Hot Red.




Opakowanie zajechało mi trochę dziecinadą, na pierwszy rzut oka myślałam że to pomadka ochronna :D 
Jednak plastik jest dość twardy i nie wydaje się, żeby szybko pękł.



Ładna czerwień, można powiedzieć, że troszkę pół transparentna pomadka fajnie nawilża, nie jest sucha, usta są takie aksamitne i hmm „błyszczące”, „mokre”, sama nie wiem jak to określić :)




Generalnie ładnie prezentuje się na ustach, a jeśli chodzi o trwałość to jest średnia, musimy ją poprawiać, szczególnie jak jemy i pijemy, ale pomadka nie jest droga, szczególnie gdy jest w promocji, więc można jej to wybaczyć :)


Cieszę się, że mogłam wypróbować kosmetyki Oriflame, ale chyba muszę wypróbować ich perełki, bo nie jestem do tej pory entuzjastką ich produktów.


Jeśli chcesz zostać Klubowiczką Oriflame
Kliknij tutaj


A Wy co sądzicie o kosmetykach Oriflame? 

Pozdrawiam :)




9 komentarzy:

  1. Ladny kolorek, przypomina mi troche Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny kolor - bardzo ją lubię ;) a moja usta kochają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic nie miałam z Oriflame, ale raczej lubiłam ich kosmetyki. Kolor ładnie się prezentuje, ważne że nie wysusza ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam kosmetyków Oriflame całe wieki :). A podoba mi się efekt jaki faje ta szminka :). Przedłużenie dzieciństwa idąc na studia do innego miasta... też to miałam, ja przedłużam sobie jeszcze o całe studia magisterskie od października, bo to zdecydowanie najlepszy okres w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie efekt :) fajnie, ze wlasnie tak sie blyszczy lekko, ale nie ma niepotrzebnych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Oriflame jak dotąd jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam pomadek, choć mam ich kilka w swojej kolekcji. Na tę się raczej nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, opakowanie faktycznie niezbyt wyszukane ;-) Na ustach jednak pomadka sporo zyskuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.