29 maja

Przesyłka od BornPrettyStore

Witam! Dzisiaj tylko informacyjnie, chciałam pokazać Wam, co wybrałam sobie ze sklepu BornPrettyStore.
Przesyłka bardzo szybko doszła, gdyż szła równo 2 tyg, a nastawiałam się, że poczekam sobie 3-4 tygodnie.

 




Skusiłam się na:
pędzelki
oraz cień nr 43
W końcu przekonam się, czy chińskie podróbki faktycznie są takie dobre :-) 
Dodatkowo wzięłam sobie cienie, wkład, który jest dość duży (większy niż wkład Inglota) 

Dodatkowo przesyłam kod, który upoważnia do -10% na zakupy w sklepie:
2EG10


W sklepie można znaleźć wiele "dobroci" zarówno dla pasjonatek makijażu jak i lakieromaniaczek.



Ps.Byłyście już obczaić kiermasz książek "Tanie Czytanie" w Biedronce? :)

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Przydał by mi się pędzel o numerze 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pedzelki wygladaja bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się takie pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. łądny ten cień może mamie zakupie bo ona uwielbia brązy :D no ja na razie ssie nie zawiodłam na produktach z tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak sprawdzą się pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam pędzla do podkładu, a ten wygląda przekonująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzelki prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się napaliłam na książki w Biedronce, ale jak znam życie, to będą same kucharskie, wojenne i dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety masz rację :( Dodatkowo znalazłam jakąś ze strojami z "TzG"... Ogólnie lipa, na dodatek było dość sporo książek, a za mały kosz, by można było zobaczyć książki z dołu.

      Usuń
  9. poczytam chętnie o tych pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pędzelki, czekam na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez czaje sie na zakup pedzli z tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak spiszą się pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cień jest piękny. :) Czekam na recenzję pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te pędzle.. Moim przydałaby się wymianka :P Może niedługo :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy sobie wybrałaś, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak się sprawują pędzle? Bo też musze kupić sobie nowe, a te wyglądają super ;)
    Zapraszam do siebie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger