02 maja

Kwiecień w zdjęciach

Dobry Wieczór :) Jak wiecie od niedawna mam Instagrama, o czym informowałam w tym poście.

Dzisiaj, na próbę, wstawiam mix zdjęć z Insta. Sama lubię takie wpisy czytać u innych i jeśli to się sprawdzi u mnie, będę co miesiąc wstawiać mix, jeśli nie-daruję ;-) 

Fakt, że konto mam tam od połowy kwietnia, ale przez ten czas sporo się nazbierało :> 



Gotowa na lato!






Brzydka pogoda+ do tego choróbsko.. idealny moment na pisanie licencjata <3
( nie, w końcu wtedy nic nie napisałam^^)



Odkrycie, mój ulubieniec, którego polecam wszystkim, z którymi
rozmawiam



Nowy Rojas!



Nie używam zbyt często kremów do rąk, ale ten to mój ewidentny hicior!
Znalazł się w Ulubieńcach 2012 ;)
Po 2 latach w końcu dorwałam go stacjonarnie



Kolejna "focia" ze sklepu z ukrycia ^^
Raj dla Włosomaniaczek!



Oczywiście nie mogłam być gorsza i zdjęcie swojej skromnej święconki też musiałam dać:D



Świąteczne paznokcie



Podczas świątecznego spaceru z siostrzeńcami wylądowałam na placu zabaw :D
I wczułam się w rolę ^^



Nie wiadomo skąd, bratki same się zasiały :)
I teraz pięknie ozdabiają nasz balkon.



Zapro wykonane przez moją siostrę, która zajmuje się robieniem takich papierowych ozdób :)
To już jutro! :D



Bardzo lubię czytać powyższe czasopismo :)
A to wydanie było wyjątkowo ciekawe.



Niby stosuję już kilka dni, ale kilka razy zapomniałam o aplikacji.
Cała ja :D



Drobne łupy z promocji Rossmanna i Natury z tego tygodnia



"Lody o smaku tiramisu z biszkoptem nasączonym
sosem z dodatkiem wina Marsala,
udekorowany posypką kakaową",
czyli pyszne odkrycie z Lidla :D



Znowu przyjazd do domu, tym razem na Majówkę,
w tym semestrze mam bardzo "lajtowy" plan,
częściej mnie nie ma w Kato, niż jestem




Generalnie takie wpisy często nic nie wnoszą, zazwyczaj są to pierdoły codziennego życia, ale jak już wcześniej wspomniałam, lubię je, są lekkie, w sam raz na relaks :) 



Pozdrawiam, życzę Udanej drugiej połowy Majówki! 
Pozdrawiam :)) 

16 komentarzy:

  1. ZJEMY TE LODY <3 do zoba niedługo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że zjemy, Lidl blisko :D Do zobka :* :D

      Usuń
  2. Właśnie przypomniałaś mi o pisaniu pracy i teraz mam wyrzuty sumienia, że siedzę na blogach... ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na lato jeszcze przygotowana na jestem, ale czas odszukać sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pyszniutkie :) Coś mi się wydaje, że w tym roku trochę sobie ich pojem :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że następne będą ciekawsze :)

      Usuń
  6. Fajne sandałki, też musiałabym sobie jakieś sprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dwie pary i jedną z zeszłego roku, więc myślę, że już mam wystarczającą ilość :)

      Usuń
  7. "moda na zdrowie" - ja też bardzo lubię to czasopismo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Takie smaczne te lody , jadłam i są bardzo dobre, a co do pomadki , to chciałam ją zakupić ; ) Super kwiatuszki , bratki zawsze ładnie ozdabiają balkony : ) Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie "kolory i zapach wiosny" http://mywolin.blogspot.com/2014/05/rozdanie-kolory-i-zapachy-lata-z-okazji.html#more

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger