czwartek, 22 maja 2014

I Love Summer Lovely nr 4-czyli moje paznokcie na lato :)

Witam! Skoro przy każdej okazji "chwalę się", że kupuję nieustannie lakiery, to czas w końcu, by je pokazać na paznokciach. 

Dzisiaj bardzo letni kolor,  który musiał wylądować w moim koszyku :) Bardzo dobrze się w takich kolorach czuję, gdyż nie są ani za ciemne, ani zbyt wyzywające jak neonki, które przy dłuższym stosowaniu mnie "męczą", pastele po prostu nie rzucają się tak w oczy i nie nudzą mi się tak szybko ;-)

Kupiłam je podczas ostatniej promocji w Rossmannie, a normalnie można kupić je za 5,99 zł.

Gramatura: 8ml, choć przez swoją buteleczkę i grube szkło na dole, wydaje się, że jest go ciut więcej.

Zdjęcie z lampą: 





Zdjęcie bez lampy:


Wielki plus za kolor. Wydaje mi się, że będę go często używała :) 
Jest troszkę jaśniejszy niż Rimmel Salon Pro nr 313 Coctail Passion, który i tak wydaje mi się niezbyt ciemny na paznokciach ;-) 
Wspomniany lakier również bardzo mi przypadł do gustu, postaram się w najbliższym czasie dodać notkę ze zdjęciami+porównaniem ich obydwu na pazurkach ;) 
Na razie taka wstępna fotka porównawcza: 

Zdjęcia z lampą wychodzą dość paskudnie ^^ 




Jeżeli chodzi o właściwości lakieru, to trwałość jak dla mnie jest standardowa, czyli ok.3 dni bez jakichkolwiek poprawek.

A na paznokciach prezentuje się tak:




Efekt mnie zadowala, choć muszę podkreślić, że mam 3 warstwy.
Schnie dość szybko, toteż nie było dla mnie problemem malowanie tych trzech wartsw, choć rzeczywiście może to być drobna wada... i chyba jedyna :)

Ma widoczny połysk, nie muszę używać na niego dodatkowo Seche Vite.

Podsumowując, oprócz tej jednej wady, o której mówiłam parę linijek wyżej, nie mam mu nic innego do zarzucenia :)

A Wy co o nim myślicie? Lubicie pastele na paznokciach? W ogóle na jakie kolory stawiacie podczas zbliżającego się lata? 
Pozdrawiam :))

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mimo, że jeszcze nie wiem na jhaki kształt paznokci sie zdecydowac, co widać na zdjęciach^^ to i tak z lakierem fajnie się prezentują :)

      Usuń
  2. Piękny, koralowy odcień :-) Szkoda tylko, że potrzeba aż 3 warstw :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja jestem jakaś inna i potrzebuję 3 warstw, podczas gdy u innych może wystarczą dwie, muszę poczytać na blogach ^^

      Usuń
  3. Ładny kolorek. Na lato w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ani trochę nie żałuję jego zakupu :)

      Usuń
  4. Kolorek bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opalonej ręce będzie jeszcze bardziej przyjemny :)

      Usuń
  5. Śliczny kolor kojarzy mi się z koktajlem truskawkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda że w moim Rossmannie nie ma produktów z Lovely :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to, też nie miałam niestety przez dłuższy czas :(

      Usuń
  7. uwielbiam lakiery tej firmy, więc nie dziwi mnie pozytywna opinia :) a kolor ma cudny. Właśnie na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najładniejszy w moim zbiorze :)

      Usuń
  8. A jednak nie są tak podobne jak mi się wydawało ;) aczkolwiek myślę, że spróbowałabym go złączyć z Rimmelem w jednym manicure ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.