niedziela, 25 maja 2014

Coctail Passion-Rimmel Salon Pro nr 313

Wkręciłam się w wir dodawania notek o lakierach. :) obiecałam w poprzednm poście, że napiszę o Rimmelku, tak też dzisiaj czynię. Miałam poczekać z wpisami lakierowymi do przyjazdu do domu, wtedy bym pożyczyła lepszą cyfrówkę od siostrzeńca ( tydzień temu miał komunię :> ), jednak nie wytrzymałam :D

Jak już wcześniej wspominałam, o lakierze tym pisałam porównując lakier z Lovely, w sklepie miałam chwilowy dylemat, gdyż myślałam, że są bardzo podobne, jednak ten jest całkowicie inny, ciemniejszy,  co nie oznacza, że nie jest równie ciekawy :)

Lakier ten ma 12 ml, można go kupić niemal we wszystkich drogeriach.

Zapewnienia producenta:
 Manicure trwały do 10 dni dzięki zawartości Lycry. Intensywny połysk dzięki żelowej formule. Pędzelek maxi brush dla wygodnej aplikacji.

Zdjęcie bez lampy:



Zdjęcie z lampą:

Cena koło 18 zł
Aktualnie w Rossmannie jest promocja, można go nabyć za 12,99zł

 Co do zapewnień producenta, nie sprawdziłam, czy trzyma się do 10 dni, gdyż max po 4 dniach go zmywałam, ale nie dlatego, że się starły końcówki, czy odprysnął, tylko tak po prostu nie lubię długo mieć jeden kolor na paznokciach ;) 

Jeżeli chodzi o pędzelek, jest krótki, dość szeroki, przez co dla mnie aplikacja jest łatwiejsza





W notce o Lovely mówiłam, że potrzebuje do pełnego krycia 3 warstw.
Tutaj jest identycznie, ale to chyba nie wina samego lakieru, tylko dość długich paznokci (lub/i sobie coś uzbdurałam:) ),
następnym razem spróbuję dać większą ilość lakieru na wystające końcówki





Ma świetny połysk (musicie uwierzyć na słowo, mój aparat oczywiście płata figle), nie muszę dodatkowo używać Seche Vite


Jedynym minusem może być cena, bo faktycznie nie każdy może sobie pozwolić na wydanie 20zł na taki produkt.



Jest to kolejny lakier, którego z chęcią będę nosić latem na paznokciach, na pewno jeszcze ładniej będzie się prezentował na opalonych dłoniach ;-) 

Pozdrawiam ciepło :))


16 komentarzy:

  1. Lakier jest piękny, bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :) Bardzo lubię serię Salon Pro, sama mam kilka odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niestety tylko jeden, ale faktycznie chętnie skusiłabym się na więcej ;)

      Usuń
  2. Śliczny, bardzo lubię takie kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie na paznokciach :) Lakierów Rimmel z tej serii jeszcze nie mam ale może kiedyś się dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest idealny na obecny czas :-) Na stopach również będzie pięknie wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, mialam podobny z jakiejś firmy za 3 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Miss Sporty z tego co kojarzę też jest podobny ;)

      Usuń
  6. Taki koktajl z truskaweczek :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z ładniejszych lakierów z tej serii :) bardzo podobny do tego z poprzedniej notki ;) aczkolwiek ich cena rzeczywiście mogłaby być niższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery z rimmel jednak wolę tą serię niż 60 s.
    Bardzo polecam odcień Ultra violet i Britpop. Trzymają się u mnie dość długo około 5 dni ( gdzie zazwyczaj inne lakieru trzymają sięu mnie na paznokciach około 2 dni )

    Cena faktycznie wysoka ale wydaje mi sie, że jest adekwatna do "umiejętności" i oczekiwań

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.