28 kwietnia

Tusz do kresek, Gordani Gold Oriflame

Witam! Dzisiaj o kolejnym produkcie z Oriflame, którego w ostatnim czasie miałam okazję używać.

Podkreśl kształt oczu idealnie gładką, lśniącą kreską. Specjalnie zaprojektowany pędzelek precyzyjnie rozprowadza tusz bez śladu grudek. Efekt jest olśniewający i trwały: Twoje oczy zyskują tajemniczą głębię. 

Skład: aqua, acrylates/ethylhexyl acrylates copolymer, pvp, synthetic beeswax, potassiumcetyl phosphate, polysorbate 20, peg-32 stearate, peg-6 stearate, phenoxyethanol,cellulose gum, sodium acrylate/acryloyldimethyl taurate copolymer, peg-32, peg-6, methylparaben, propylparaben, chlorphenesin, hydroxyethylcellulose, aminomethylpropanol, ci 77499 




7 ml, cena 39,90 zł

Powiem szczerze, że pierwsza aplikacja była masakryczna-taki cieniutki pędzelek, ja bez okularów nie potrafię zrobić kreski, ale po kilku aplikacjach na szczęście dałam radę ;) 



Świetny czarny, wyrazisty kolor kresek

Kreska wyraźna, ale niewyraźne zdjęcie :P


Możemy nim zrobić zarówno grubą jak i cienką kreskę.

Generalnie nie kruszy się,  nie pęka, no może wtedy, kiedy przetrzemy oczy :) 

Ja jeszcze domalowuję kreskę kajalem z Wibo po zewnętrznej stronie i czasami delikatnie jeszcze na całej kresce i go rozcieram, bo nie lubię takiego "ostrego", wyrazistego efektu.

Ogólnie produkt jest dobry dla osób, które lubią ostrą, czarną kreskę :) 

Jeśli chcesz zostać Klubowiczką Oriflame
kliknij tutaj

Pozdrawiam :))



5 komentarzy:

  1. Lubię tusze i podkłady z serii GG :) Eyelinera nie miałam przyjemności probować, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście najbardziej lubię linery mineralne, bo kreska jest znacznie subtelniejsza, delikatniejsza, jakby robiona kredką, ale z możliwością zrobienia jest bardzo cienkiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam więc może warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go jeszcze, cena dość wysoka. Wygląda zachęcająco.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger