11 kwietnia

Nowości w kosmetyczce i nie tylko

Dzisiaj postanowiłam pokazać, co kupiłam w ostatnim czasie. Generalnie nie lubię takich postów, szczególnie jeśli dodawane są dość często, aczkolwiek na blogu taka notka pojawiła się pod koniec grudnia zeszłego roku, więc stwierdziłam, że warto pokazać aktualizację :) 

Zakupy w e-zebrze:



-płyn do mycia pędzli 2,98 zł
-cień Colour Tatto, Maybelline 8,99zł
-rzęsy Demi Wispies, Ardelle, 12,98 zł

zakupy w Hebe:


-kredki Longlasting-ok 4zł
-lipliner ( 12-Wish Me A Rose)-ok 4zł
-korektor Catrice(002-jedynki niestety już nie było)-ok 9zł
wszystkie te produkty kupiłam w ramach promocji -30%


W ostatni weekend już drugi raz pod wpływem Hani z kanału YT DigitalGirl kupiłam podkład, DD Cream od Bell z Biedronki, mam nadzieję, że ten akurat będzie lepszy od poprzedniego, który nabyłam właśnie pod jej wpływem :) 
ponadto skorzystałam z promocji Rossmanna, zdradziłam swoją Rexonę Biorythm i kupiłam Garnier Mineral za 5,93 zł-skorzystałam również z rabatu -10% za zakupy :) 


Przedwczorajsze łupy z Rossmanna!
2,99 zł/szt

Dawno temu kupiłam w Lidlu perfumy, które są podobno bardzo dobrą podróbką zapachu Chanel Coco Mademoiselle.
Niestety mnie nie zachwyciły. Czaję się na Suddenly Diamonds, psiknęłam testerem i poczułam cudny zapach :) 

Cena: 16,99 zł

Ostatnio kupiłam w Glitterze dwie pary okularów, jeśli zapisało się do klubu Glitter otrzymywało się rabat-30%, więc za każdą parą okularów zapłaciłam 28 zł



I kolczyki z promocji, 4 zł za parę :) 

Dodam jeszcze tenisówki ze sklepu chińskiego za 15 zł ;) 

I to by było chyba na tyle :)
Poza tym oczywiście 2x kupiłam parę drobiazgów z promocji "Cena na do widzenia".
Ale o tym powstawały na bieżąco osobne posty :)

teraz zmykam na pociąg do domu, mam nadzieję, że podczas przygotowań do świąt znajdę chwilę, by skrobnąć coś na blogu :) 


A Wy co kupiłyście w ostatnim czasie i co was zachwyciło? :) 
Pozdrawiam!


29 komentarzy:

  1. Całkiem niezłe zakupy. Ja raz kupiłam w Biedronce za pare zł perfumy i nie narzekam. Znaczy narzekam, bo już się skończyły, ale zapach był bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sobie chwalę Color Tattoo, korektor z Catrice i tę kredkę z Essence :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki z Essence uwielbiam już od 2 lat, Colour Tattoo jest boski do brwi, a korektor też jest całkiem, całkiem :) Ale następnym razem wypróbuję jaśniejszą wersję.

      Usuń
  3. Świetne okulary, ja właśnie muszę kupić jakieś nowe ;)
    Cień Maybelline uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam go u Ciebie w ulubieńcach miesiąca :) I podzielam zdanie :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię lakiery Wibo-ceny takie jak lakierów ze sklepów typu u Chińczyka, a jakość o wiele lepsza :)

      Usuń
  5. Fajne nowości, lubię te rzęsy Ardell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ich trochę boje, chyba musiałabym mieć połowę mniejsze :P

      Usuń
  6. świetne okularki :) oooo jakie e-zebra ma niskie ceny ;) ja też kupiłam DD przez Hanię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj maa, lubię stamtąd zamawiać, tym bardziej jak są Dni Darmowej Dostawy :) widziałam właśnie, na fb, że kupiłaś i nawet to skomentowałam ;P

      Usuń
  7. ja też kilka dni temu skusiłam sie na te lakierki z Wibo tylko że brązy :D włąśnie za jakiś czas chyba zrobie zakupy w e-zebra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie brązów żadnych nie było ;P Ja narazie się wstrzymuję, no chyba, że ogłoszą darmową dostawę to może się skuszę ;)

      Usuń
  8. Ja dzisiaj poszalałam w Katowicach w MACu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo lece na bloga zobaczyć/zapytać się co kupiłaś :P

      Usuń
  9. Też ostatnio kupiłam sobie ten color tattoo. Przymierzam się do zakupów na e-zebrze, ale najpierw chcę odwiedzić Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe to obowiązkowe miejsce :)) a ezebrę polecam, szczególnie, gdy jest bezpłatna przesyłka :)

      Usuń
  10. Świetne okulary, muszę kupić sobie też jakieś nowe. Super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te tenisówki z chińczyka, śmigam już w drugiej parze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka alternatywa dla "adidasów", szukam dobrych w dobrej cenie :D

      Usuń
  12. Świetne okularki i piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te drugie okulary to mój ulubiony typ, pilotki <3 kupuję takie odkąd się dowiedziałam o ich istnieniu :)
    I kolczyki też są śliczne :)
    Lakiery na do widzenia w rossku, fajna sprawa, a teraz są tez lakiery, też z wibo, ale w promocji po 2,99 expres growth. Może tez byś coś wypatrzyła :) Tak samo wibo sand effect po 3,85 zdaje się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje lakiery kupilam w przededniu promocji i lukłam jakie expres growth maja, ale zadne mi sie nie podobaly, u mnie byly jakies same bardzo ciemne :( Widzialam rowniez wibo sand effect, masz racje, sa po 3,85, ale ich ju nie bralam :)

      Usuń
  14. aviatory super:) okulary które pasują do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger