wtorek, 25 marca 2014

Kolagen do ciała, BingoSpa

Witam :) Dzisiaj opiszę produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z



. Z reguły preferuję olejki, ale "kolagen" mnie zaciekawił :) 

Opis produktu:

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem. 
 Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.



Skład:



Buteleczka ma 300 ml/280 g,  cena to 14 zł w sklepie Internetowym. Czy można go znaleźć-nie mam pojęcia, zapewne tak ;) 




Jeśli chodzi o opakowanie-jest to plastikowa buteleczka, z której  można wydobyć spokojnie produkt, jednakże taka forma nie jest zbyt wygodna.



Co mogę o nim powiedzieć?

-produkt szybko się wchłania;
-ma konsystencję balsamu;
-przepięknie pachnie, delikatnie;
-zapach nie jest długotrwały;
-przystępna cena;
-wyczuwalne lekkie nawilżenie, aczkolwiek wydaje mi się, że nie poradzi sobie ze zbyt suchą skórą, czy podczas zimy.

Podsumowując jest to średniaczek, jeśli ktoś chce jedynie "podtrzymać" nawilżenie, to ten produkt się do tego nadaje, w przeciwnym wypadku radzę poszukać czegoś innego w ofercie :) 
Produkt ten na razie odstawiam i powrócę do niego w lecie. 



Słyszałam, że są problemy z dodawaniem blogów do obserwowanych. Podobno trzeba próbować do skutku. :D

Pozdrawiam :)) 

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolagen, zwlaszcza stosowany latem, jest cudowny i przepieknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To opakowanie jest okropne! Zniechęca mnie do używania tego balsamu. Cieszę się że kończy mi się serum brzuch , uda , pośladki to zmienię sobie ten nietrafiony koreczek na pompkę ;P
    A nawilżenie jest fajne , choć wow nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie niezbyt praktyczne, ale mi tam to aż tak nie przeszkadza :)

      Usuń
  3. Z Bingo miałam serum kolagenowe i fajnie się sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście - na lato może być całkiem udanym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak.Ja miała ostatnio takie problemy... Ale już się unormowało :)
    Co do produktu... Hmm... A ja po kolagenie spodziewałam się, co najmniej efektu wow! No cóż, dobrze że przetestowałaś go szybciej niż ja :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby miał wyższą cenę to bym wymagała od niego więcej, ale cóż ;D

      Usuń
  6. Sporo dobrego o nim słyszałam i wiele skarg na opakowanie, ale podobno je zmieniają :)
    a co do problemu z obserwatorami.. masakra, mnie nie działa, choćbym nie wiem ile próbowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jeśli to prawda, że zmieniają, to bardzo dobrze :) Mniej krytyki będzie na pordukt tylko ze względu na buteleczkę :)
      Ja dzisiaj próbowałam z pozycji listy czytelniczej. Za chyba 20 razem się udalo :P

      Usuń
  7. Mi przysłali jedynie próbkę tego kolagenu i jeszcze oczekują recenzji, dobre sobie :P Nie powiem, trochę zraziła mnie ta firma. Jedyne co ja mogę powiedziec o nim to to, że ma przyjemny zapach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie żartuj, to chyba dowcip, żeby z jednej próbki recenzję robić.....
      A tak w ogóle, to da sięzauważyć, że termin zamieszczania recenzji upływa, dzisiaj wysyp produktów BingoSpa na blogach ;P

      Usuń
  8. Ten kolagen mnie nie przekonuje, ale słyszałam, że mają kolagen do mycia włosów - szałowa nazwa na szampon z kolagenem :P Ma tylko sls w składzie, bez coca..., więc chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chyba było podobnie-zamiast balsam dali kolagen :D O proszę, obczaję go sobie ;)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.