09 marca

Jak co niedzielę zajrzałam do Rossmanna...

... i oczywiście zobaczyłam CENĘ NA DO WIDZENIA, nie mogłam się powstrzymać i do koszyka wpadło kilka produktów....
Żądza była na tyle wielka, że poszłam do drugiego Rossmanna w pobliżu zobaczyć, czy nie ma tam innych produktów przecenionych... Pogoda na takie wycieczki idealna...

Postanowiłam, że przy zakupach z Rossa będę wstawiać takie stworzone na szybko logo. Marne, bo marne, ale moje oczy cieszy :D


Kupiłam więc...:








-Czarne kępki rzęs, Lovely, 4,99 zł;
-Wypiekany puder do twarzy , Lovely, 6,79 zł;
-Wypiekany róż do policzków, 1 Pink Princess, Lovely, 4,59 zł;
-Lakier nr 3, Lovely, 4,29 zł;
-Lakiery Blink Blink, nr 2 i nr 7, Lovely, 2,99 zł/szt


Już do Rossmanna nie wchodzę "przypadkiem", obiecuję.... 
Do przyszłej niedzieli :D 

Pozdrawiam serdecznie :))) 




39 komentarzy:

  1. Logo skromne ale na swój sposób fajne. U mnie niestety szafy Lovely nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafikiem to ja na pewno nie będę :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nieważna kwota, nieważne ile, ważne, że okazja :DDD

      Usuń
    2. zazdroszczę podejścia, ja jak nie potrzebuję/nie jest to moja zachcianka to i w promocji nie kupię :D skąpiradełko ze mnie :D ale wolę robić prezenty innym niż sobie ;)

      Usuń
    3. Ja uwielbiam polować na okazje :D

      Usuń
  3. Ten roz jest fajny, sama go posiadam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezle zakupy, ja na razie żadnych lakierów nie kupuje, stanowczo mam ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam mało, ale obok takiej okazji nie umiem przejść obojętnie :/ :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kusił mnie od dawna, ale 9 zł za lakier z Lovely nie dam :D

      Usuń
  6. A u mnie Rossmann w niedziele otwarty nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A tydzień temu kupiłam ten lakier za 9 zł. Bu :D Ale i tak bardzo się cieszyłam, bo suzkałam go już dośc długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam już trudno :) Może teraz jakbyś poszła do swojego Rossmanna to już by go nie było. Też tak czasami miałam, czasem się zyska, czasem się traci, ale nad tym drugim nie ma co długo "rozpaczać" :)

      Usuń
  8. U mnie na szczęście Rossmann w niedzielę zamknięty:) Świetne ceny kosmetyków, aż żal było nie wziąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie są mi teraz potrzebne aż te produkty, ale właśnie, żal było nie wziąć :)

      Usuń
  9. Ja się staram nie odwiedzać sklepów w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, Rossmann naprzeciwko Kościoła to moja zguba ;)

      Usuń
  10. śliiczny blog ;) polecam ci przetestowanie produktów naturalnych Sylveco i natura schop - na fb można co chwila je wygrać i są bardzo fajne ;) tymczasem zapraszam na swojego bloga - jeśli chcesz podlinkuj się też u mnie a wstawię link do twojego bloga do polecanych u mnie ;) http://topinfo-kobiecy-informator.blogspot.com/search/label/KOSMETYKI%20-%20OPINIE%20I%20PORADY

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ceny szkoda, że wczoraj nie zaszłam do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla takich cen widać, że warto było.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz szczęście do tych okazji, zawsze coś fajnego upolujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bo często chodzę :) I oczywiście najlepiej jest w tych mniej obleganych Rossmannach ;)

      Usuń
  14. jak takie okazje cieszą, nie wiedziałam, że mają taką akcję
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. te lakiery z lovely są mega! polecam jak najbardziej! Mają taki efekt piasku. Wygląda świetnie a jak się dotyka paznokcia efekt jest też bardzo zaskakujący :) Ja również zainwestowałam w parę produktów na do widzenia w lutym :) Zresztą w marcu już tez :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj dziś wycieczka do Rossmana! :) Może u mnie też coś rzucili :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdzę i ja. Pozdrawiam Aśka z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog.
    Też lubię robić zakupy w Rossmannie .
    A róż z Lovely jest bardzo fajny. Miałam kiedyś własnie z Rossmanna.
    Zapraszam na mojego bloga o podobnej tematyce http://moda-uroda-kosmetyki-dagmara-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie potrafię przejść obok Rossmanna obojętnie . Zawsze wejdę i coś kupię :D mam róż z Lovely z tej serii w odcieniu nr 3 i jest moim ulubieńcem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja...na pewno się przyda.Zapraszam na mojego bloga i może obserw. za obserw.bardzo mi zależy :D http://truskawkowesny.blogspot.com/ .Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też Rossman zawsze skusi;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaach, dorwałaś lakiery Lovely w takiej cenie ^^ Zazdraszczam :D
    Rossmann samo zło więc ja nawet nie przechodzę obok niego bo zawsze niefortunnie mnie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger