28 marca

Błotkiem w twarz ;) - średni peeling do twarzy BingoSpa

Dzisiaj o kolejnym produkcie z BingoSpa. Tym razem jest to peeling, który stosowałam przez ostatni czas.



Średni peeling błotny BingoSpa z kwasem mlekowym i kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa z twarzy martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 3% mielonych pestek z owoców, kwas mlekowy i pięćdziesięcioprocentowe kwasy owocowe.
Peeling najlepiej wykonywać przy cerze tłustej i normalnej 2 razy w tygodniu, przy cerze suchej i wrażliwej raz.

Uwaga! W czasie stosowania preparatów zawierających kwasy AHA, kwas glikolowy, kwas mlekowy należy bezwzględnie unikać eksponowania skóry na promieniowanie UV - opalanie, solarium.


Skład:



Waga: 100 g
Cena:16 zł w sklepie Internetowym BingoSpa
Dostępność: Sklep Internetowy, u siebie nigdzie go stacjonarnie nie widziałam





-ma ziemisty kolor i zapach, który akurat mi nie przeszkadzał;
-brak zabezpieczenia/foli, to pierwsze zastrzeżenie jakie miałam, aczkolwiek na szczęście nic się nie wylało podczas transportu;
-do suchej cery może być troszkę zbyt mocny-dlatego masaż powinien być delikatny, gdyż może podrażniać;
-ja jako wcześniej już wspomniana posiadaczka suchej cery używam go średnio raz na miesiąc;
-stosowałam go również na szyję i dekolt-ze względu na zawartość kwasów w składzie.

Preferuję peelingi enzymatyczne, aczkolwiek od czasu do czasu przyda się porządne ździeranie :)
Ja muszę z nim uważać, posiadaczki mieszanej, bądź tłustej cery powinny być zadowolone.

Nie umiem więc wydać jednoznaczną opinię, wydaje mi się, że pewnie polubiłabym się z jego bratem-tym delikatniejszym, drobnoziarnistym ;) 
 Jednakże jestem z niego zadowolona jeśli chodzi o skórę dekoltu i szyi.


Pozdrawiam :)) 

17 komentarzy:

  1. Ma kwasy i jednocześnie drobinki? Hardkorowo :) A nie próbowałaś nie masować twarzy, tylko nałożyć peeling na dłużej, kwasy powinny zdziałać swoje :)
    Myślę, że drobnoziarnisty byłby najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji wypróbuję :) Nie wpadłam na to.
      Z takich niedrogeryjnych miałam drobnoziarnisty z The Secret Soap Store i go bardzo lubiłam-delikatny, nie podrażniał, a jednak coś tam ścierał :)

      Usuń
  2. Ja lubię mocne zdzieraki i bardzo polubiłam te peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zależy kto ma jaką cerę :) Ja muszę uważać. ;)

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że aktualnie go używam i bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bublem to on raczej nie jest :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja może skuszę się na ten delikatny ;)

      Usuń
  5. ja używam tego mocnego i go badzo lubie choć musze z nim uważać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj mocnym to bym sobie twarz zmasakrowała :D

      Usuń
  6. mam kilka produktów z bingospa, ale jakoś wciąż ta firma średnio mnie przekonuje, do twarzy lubię peeling z under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam najmocniejszą wersję i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cerę mieszaną i uwielbiam mocne zdzieraki, więc może bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że dałaś mi znać, że w Galerii Katowickiej w Hebe jest promocja na Essence, jutro miałam być na dworcu w Kato, więc pojadę jeden pociąg wcześniej żeby iść do Hebe :D Koniecznie chcę te nowe kolorowe tusze do rzęs i kredkę jumbo w kolorze nude :)

      Usuń
  9. Skuszę się, ale na tą delikatniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling wydaje się być ok. Tak jak opisujesz idealny dla mojej cery. Póki co używam z avonu z planet spa z minerałami z morza martwego, jest bardzo delikatny, polecam do Twojej, jak piszesz cery suchej. Ma też przyjemny zapach :)
    Zapraszam do mnie www.double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger