01 marca

2 lata za nami :)

Zapomniałam!!! Dwa lata temu, tj. 28 lutego 2012 pojawił się pierwszy wpis! 

Przykładam dość dużą wagę do dat, nie wiem, jak mogłam przeoczyć, ale podejrzewam, że powodem są ostatnie nerwowe troszkę sytuacje.

Za tydzień na szczęście będę mogła odetchnąć z ulgą i przygotować jakieś skromne rozdanie z podziękowaniami dla Was. 

Bardzo dziękuję wszystkim , którzy w ciągu tych dwóch lat postanowili mnie obserwować, którzy przede wszystkim czytają mnie i komentują. 

Często na blogu były duże przerwy w publikowaniu wpisów, mam nadzieję, że takich przerw będzie coraz mniej.

Dalej zamierzam pisać, nie planuję zamknięcia bloga, bo sprawia mi ogromną przyjemność pisanie postów, robienie i drobna obróbka zdjęć :)

Ciągle staram się pisać nie tylko recenzje kosmetyków, ale także zamieszczać wpisy o rzeczach własnoręcznie robionych, czy przekazywać info o aktualnych promocjach (choć może tego nie zauważyłyście :D), nie chcę, by blog był taki nudny, czysto "recenzjowy".


Nie pomyślałabym, że będę pisać tak długo, a te 2 lata minęły jak z bicza strzelił :D

Strasznie mi głupio, bo dziewczyny dość "hucznie" obchodzą rocznicę powstania bloga, a ja sobie tak przypadkowo sobie wspomniałam przed chwilą, że wczoraj stuknęły 2 latka :) 


Jeszcze raz z całego serca dziękuję, że jesteście ze mną :) 

Do zobaczenia wkrótce :) 


21 komentarzy:

  1. 100 lat i jeszcze więcej! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do setki raczej nie dojade ;P
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  2. I oby było jeszcze więcej takich rocznic ;) No skleroza nie boli :D ha
    Czasem każdy tak ma że jakaś przerwa w blogowaniu się zdarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie boli :P Dziękuję ;*

      Usuń
  3. I kolejnych takich lat Ci życzę! A przerwą się nie przejmuj, mnie się już kilka zdarzyło, a dopiero 9 miesięcy mi minęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :))))

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę wytrwałości na dalsze lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę CI kolejnych owocnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze zycze i kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą:) Życzę dalszej pasji w prowadzeniu bloga i mnóstwa interesujących wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby życzenia te w 100% się spełniły :)))

      Usuń
  8. Życzymy kolejnych 50 lat na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, cóż za oryginalność, dziękuję ;)))

      Usuń
  9. Ach, już dwa lata :) Chciałabym mieć taki staż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Przypadkiem tu wpadłam i przejrzałam sporo postów wstecz :) Fajnie tu:) Widzę, że skrobiesz już od dwóch lat :) Mam nadzieję że i ja będę taka dzielna ;p pozdrawiam. Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger