23 lutego

Wibo Wild Thing - "Cena na do widzenia"

Witam :) 

Będąc dziś w Rossmannie zauważyłam przy szafie Wibo zielone plakietki .
W końcu żegnamy limitkę Wibo Wild Thing, która pojawiła się bodajże we wrześniu.
Jako, że przy ostatniej okazji -40% na kolorówkę kupiłam 3 lakiery z tej serii, wzięłam tylko jeden lakier (3 pozostałe już mam - klik, klik i klik)  :P i czarny kajal (nr 01).




Ceny przedstawiają się następująco:
-lakier 3,00 zł
-kajal 3,60 zł
-puszek 4,35 zł

Niestety w obu Rossmannach nie dorwałam już toniku Eva Naturia. Trudno. :) 
Ciekawi mnie kajal, jutro będzie pierwsze testowanie (nowy lakier na paznokciach już mam :D)

Skorzystacie z okazji? Jeśli oczywiście w szafach jeszcze coś będzie ;) 

Pozdrawiam, życzę miłego, słonecznego dnia :))

19 komentarzy:

  1. Świetny kolor lakieru do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam do niego przekonana, ale na paznokciach prezentuje się całkiem spoko :D

      Usuń
  2. Jeszcze nic nie udało mi się dorwać w cenie na do widzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba często chodzić i wypatrywać ;)

      Usuń
  3. Ja nigdy nie mam szczęścia na trafienie kosmetyków z taka obniżką cenową ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to zdarza tylko raz na jakiś czas, pomimo częstych wizyt w Rossie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Eee, Łapacz Okazji tu bardziej pasuje :D

      Usuń
  5. u siebie nie widzialam zadnych cen na do widzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tej limitki, czy ogólnie? ;)

      Usuń
    2. eyelinera to wogóle, chodzi o tą obniżke, chyba musze sie bliżej przyjrzeć

      Usuń
  6. Ładny kolor lakieru, ciekawi mnie jak będzie wyglądał na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru śliczny :) a ten kajal i mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U siebie też nie zauważyłam tej promocji, ale ja ogólnie za wibo nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor lakieru i czekam na recenzję kajalu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie kajal :) chociaż raczej poczekam jeszcze z kupnem :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger