środa, 8 stycznia 2014

"cena na do widzenia" w Rossmannie-szampony z Joanny i Barwy

Witam!

 Ja dzisiaj z krótką wiadomością. Właśnie jestem po wizycie w Rossmannie i jeśli jeszcze nie wiecie to można kupić szampony z Barwy jajeczny, piwny oraz żurawinowy za 1,99 zł oraz z Joanny z biosiarką i bursztynem za 1,39 zł w ramach "ceny na do widzenia".
 Ja dorwałam ostatni piwny, jajeczny oraz z Joanny, były już totalne pustki, ale może u Was jest tego więcej :) Zdjęć niestety nie dodaję, gdyż wyszły w okropnej jakości.

Udanych łowów!
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. A nie chciało mi się iść wczoraj do Rossmanna :( Pech ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po takich produktach tylko cena za zwyczaj zostaje. Albo ja jestem za późno, ale skąd można przewidzieć co aktualnie wycofają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno w cenie na dowidzenia jest maslo kokosowe z Synergen.

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat używam barwę i mi się kończy.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena szalenie kusi :D Obecnie siedzę w naszych okolicach (:P) i nie mam dostępu do Rossmanna, a jak będę miała za kilka dni - pewnie już ich dawno nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. i odżywki z ultra doux za 2.29, dorwałam rumiankową i z granatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było takiej promocji, bo patrzyłam na wszystko do włosów.. a szkoda :(

      Usuń
  7. o ja! chyba się dzisiaj jeszcze wybiorę ;)
    zapraszam na rozdanie :) http://0jla.blogspot.com/2014/01/mae-rozdanie-otwarte.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe ceny, ja jutro bryknę do Rossmana i sobie poszperam między półkami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja właśnie kosmetyki "włosowe" muszę dokupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ceny, takie styczniowe (czyli tzn., że się poświąteczne wyprzedaże zaczęły, w Niemczech też:)
    Co do szamponów z Joanny jestem sceptyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie tanie ? O. O kurcze, zawsze jestem do tyłu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze ich nie próbowałam ale myślę że może ten jajeczny kupie, ten piwny jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie promocje są gdzieś na oddzielnej półce czy trzeba szukać normalnie w szafach gdzie stoją zawsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie na swoich miejscach w szafach stoją, tylko zamiast zwykłych "bialych" cen oznaczone są zieloną plakietką, tak to wygląda (zdjęcie zapożyczone z bloga madziakowo :) ) :
      http://3.bp.blogspot.com/-LjqlG5GlUMs/Us6T8rhU6EI/AAAAAAAAI2A/JSoLko7TLdo/s1600/DSC_0034.jpg

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.