29 grudnia

Zakupy grudniowe

Witam :)

Mimo, że grudzień to raczej czas zakupów prezentów dla bliskich, to ja nie zrezygnowałam z przyjemności kupienia czegoś dla siebie. :) A było kilka powodów, włączając w to końcówkę listopada ( -40% w Rossmannie, zakupy Biedronka) Same zobaczcie :)  :


Wyprzedaż Eveline (o której pisałam TUTAJ), 3,99zł


-40% na kolorówkę w Rossmannie ( o lakierach pisałam TU, TU i TU


Dzień Darmowej Dostawy:


Suchy Szampon Farmona, 7,85zł :


Woski Yankee Candle, 4,50zł za jeden:


E-zebra: brązowy eyeliner w pisaku N.Y.C 2,18zł, kredka neon green, Miss Sporty 1,46zł, błyszczyk i pomadka, Manhattan 2w1 35s 3,41zł


Alternatywa dla wosków, olejki z Rossmanna, 3,99zł
(środkowy olejek to lilia wodna):


Chyba najlepszy zdzierak w tym przedziale cenowym? ;) 4,99zł
  

Przed samymi  świętami zdecydowałam się na zakup silikonowej odżywki.. pierwszej od 3 lat...
Rossmann, 6,99 zł

Rzeczy, które sprawiłam sobie 6 grudnia ;) 


Z promocji Croppa (-40%) skorzystałam kupując torbę i portfel:





W Level F była mikołajkowa promocja -50% :) Za buty więc zapłaciłam 50zł 


Ostatnia rzecz to zakup z Allegro:
Zdjęcie z Internetu, gdyż jeszcze go nie otrzymałam




Zakupy poczynionie przeze mnie jak widzicie opierały się głównie na promocjach i rabatach. Nie ukrywam, że właśnie takie sprawiają mi największą przyjemność :) 

Pozdrawiam :)) 



33 komentarze:

  1. no no no, trochę tego kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się wyliczyć ile na to wszystko wydałam :D

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się dodatki i buty:) Bardzo fajne. A z kosmetyków ciekawa jestem suchego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o nim zamieścić notkę o nim ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przed świętami widziałam je u mnie w mieście na przecenie za 60zł :D

      Usuń
  4. oo będzie pachnąco:) śliczny portfel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie a jest! Dziękuję :)

      Usuń
  5. Sporo tego :) Nivea LR niestety średnio mi służyła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na włosach nie działa nic mega.. dlatego zrezygnowałam po części z recenzji włosowych

      Usuń
  6. ciekaw jak się sprawdzi odżywka z nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory użyłam jej raz, włosy mi się wyprostowały po niej ;)

      Usuń
  7. Tonik z Eveline mnie ciekawi, muszę poszukać w sklepie i na żywca zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Długo o takim długim wąskim marzyłam :)

      Usuń
  9. Ta bordowa torebka jest super i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny gust, nie było tutaj ani jednej rzeczy która by mi się nie spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zdzierak to chyba niemieckiej produkcji?????

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka! o takiej marzę i już wiem gdzie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją na spotkaniu w Wypiekarnii ;p

      Usuń
  13. Wosk Christmas Eve-ulubiony!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka, choć silikonowa, jest bardzo dobra. Świetnie się sprawdza na zimę. W ogóle zauważyłam, że silikony nie są takie złe, jeśli wiemy jak się z nimi obchodzić. Torba z Croppa świetna, a buty mam podobne, tylko nieco niższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, odd czasu do czasu odżywka silikonowa nie zaszkodzi :)

      Usuń
  15. Uwielbiam promocje i wyprzedaże! ;-) ta odżywka z Nivei podobno jest genialna :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger