poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wibo Wild Thing nr 5 (bez posypki) + wyniki rozdania

Hello! Dzisiaj o ostatnim moim lakierze Wibo Wild Thing zakupionym podczas promocji -40% w Rossmannie.

Jeśli chcecie poczytać o dwóch pozostałych to kliknijcie TU i TU. W pierwszym linku możecie zobaczyć ogólne moje spostrzeżenia na temat wszystkich 3 lakierów z tej serii.

Lakier o którym dziś mowa nosi numerek 5.


Oto jak prezentują się paznokcie pomalowane dwa razy:










Myślę, że kolor ten jest dobrą opcją na Noc Sylwestrową :) Do tego możemy dodać trochę brokatu i błyszczymy w towarzystwie :DD



Jeżeli chodzi o rozdanie, to wygrała:



Chyba taka wiadomość to miły prezent na święta ;)
Czekam na Twój adres na alleveblogspot@gmail.com. :)
Dziękuję Wszystkim za udział, tym, którym się nie udało zapraszam na następne rozdanie, które wyruszy już niedługo!
Mam nadzieję, że nie będzie dużej ilości osób, które zaraz po wynikach usuną mnie z obserwowanych :) 

Może ktoś zauważył, od wczoraj mam zmieniony wygląd bloga. Znudziła mi się ta wszechobecna surowa biel i stary nagłówek.. Dzięki Eter :*

Przy okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim Zdrowych, Wesołych Świąt przepełnionych miłością, czułością, wzajemnym szacunkiem oraz radością płynącą z rodzinnej atmosfery. Oby ta pozytywna energia wypełniła  Wasze akumulatory na cały przyszły rok. :) 



Pozdrawiam :)) 

25 komentarzy:

  1. Bez posypki nawet ładniej wygląda :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)
    Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posypek to ja nie lubię :P
      Dziękuję! :))

      Usuń
  2. Dziękuję ślicznie! Nawet nie wiesz jak bardzo mi się przydadzą :) Już ślę maila!
    A co do lakieru, to wreszcie masz mój kolor! Granat to chyba moja jedyna odskocznia od czerwieni :p
    I oczywiście Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przydadzą jak i z tego, że w końcu jakiś lakier się Tobie spodobał :D

      Usuń
  3. Lakier boski,wygląd bloga też :) I wielkie dzięki za życzonka,Tobie również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, głęboki granat :). Ja bym dodała coś brokatowego :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że możemy dodać brokatu, ale na codzień go raczej unikam :) W Sylwestra, o czym również wspomniałam jak najbardziej pasuje i chętnie wykonam takie zdobienie :) Wesołych ;))

      Usuń
  5. uwielbiam takie granaciki :P
    wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ich często na paznokciach, ale od czasu do czasu można zaszaleć z ciemnymi paznokciami :)

      Usuń
  6. Wesołych świąt! Bardzo ładny lakierek i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, taki głęboki :) dodałam brokat na jednym z paznokci i na Sylwestra idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealna opcja na Sylwestra :))

      Usuń
  8. bardzo ładny, dużo lepiej wyglądają te lakiery bez posypek :)
    gratulacje dla Jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Internecie przed ich zakupem nie znalazłam zdjęć bez posypek, a szkoda. Mam nadzieję, że moje notki się jeszcze komuś przydadzą :)

      Usuń
  9. Lakier wygląda ciekawie, nie miałam takiego nigdy- może się skuszę:) Wesołych Świąt i zapraszam na mojego bloga:)- też o kosmetykach i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam widzę wpisy tylko o kosmetykach. W końcu to blog o produktach jednej firmy :) Wesołych ;)

      Usuń
  10. Wibo mnie nie powala na kolana :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie nie jest takie złe. Ale wiadomo, są różne opinie. :)

      Usuń
  11. I have to say, I dont know if its the clashing colours or the dangerous grammar, however this weblog is hideous! I imply, I dont need to sound like a know-it-all or anything, however could you could have presumably put a little bit extra effort into this subject. Its really fascinating, but you dont signify it well at all, man. Anyway, in my language, there usually are not much good supply like t
    Dragon hang Gliding Games

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten lakier, może się na niego skuszę:) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.