15 grudnia

Wibo Wild Thing nr 2 (bez posypki)

Witam! 

Będąc w Rossmannie przy okazji promocji - 40% skusiłam się na 3 lakiery w Rossmannie z edycji limitowanej Wild Thing.


Wild Thing to najnowsza limitowana kolekcja kosmetyków Wibo. Inspirowana dzikością natury i trendami w manicure czaruje zestawem do przygotowania awangardowego manicure velvetowego. Kolekcja Wild Thing to idealne połączenie wielkomiejskiego stylu i dzikiej natury.


Kupiłam 3 lakiery z tej serii, gdyż oczarowały mnie kolory. Nabyłam tylko lakiery bazowe, gdyż nie jarają mnie żadne piaski, puszki, puderki, futerka, piórka, kawiory ani inne wypukłe dziwactwa na paznokciach. 

Dzisiaj chcę Wam pokazać jak prezentuje się jeden z tych lakierów, następne dwa pokażę w najbliższych dniach.


Co myślę o tym lakierze, jak i ogólnie o lakierach z tej serii? 

-piękny nie za ciemny róż, kolor po prostu kocham, często będzie na moich paznokciach podczas tej zimy;
-opakowanie jak przy standardowych lakierach Wibo, spodobała mi się panterka na nakrętce :) ;
-konieczne jest nałożenie 2 warstw lakieru;
-nie schnie tragicznie długo, jednakże możemy mieć odbitą kołdrę, gdy nałożymy go przed spaniem;
-pędzelek wąski, standardowy, nie sprawiający większych problemów;
- utrzymuje się ładnie na moich paznokciach max 3 dni

Na przecenie kupiłam go za 3,60 zł. 







Podsumowując nie mam do niego większych zastrzeżeń, za atrakcyjną cenę nabyłam lakier średniej jakości, ale za to mający piękny kolor :) 


Pozdrawiam :))

24 komentarze:

  1. kolor faktycznie, jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jedynie taki róż trawię na paznokciach ;P

      Usuń
  3. uwielbiam róże na paznokciach, ale nie tak łatwo znaleźć odpowiedni na jesień i zimę, ten rzeczywiście taki jest:) nie podoba mi się tylko opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli najmniej istotna sprawa-to dobrze :)

      Usuń
  4. fajny kolor :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie to futerko właśnie, natomiast lakiery niestety (a może na szczęście dla mojego portfela) nie przyciągnęły mojej uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej dla portfela ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bywa:) Mam jeszcze 2, może któryś się spodoba :)

      Usuń
    2. nr 4 jest ciekawy, ale zniechęca mnie jego krycie :( właściwie mała strata, bo maluję paznokcie na czerwono i czerwono :p

      Usuń
  7. Kolor piękny ;) Mam słabośc do lakierów o czym świadczyc może fakt, że mam na nie osobną kosmetyczkę :D
    Nie wiem czy bym sie oparła takiemu kolorowi gdybym zobaczyła go w sklepie ;)
    Ciekawa jestem tylko czy jest wytrzymały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz pisalam, u mnie trzyma 3 dni, czyli srednio trzyma ;)

      Usuń
  8. naprawdę ładny kolor :D
    zapraszam do mnie celestialcosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger