13 grudnia

Szybkie rozdanie z All In Packaging [zamknięte]

Witam :)

W poprzednim poście pisałam o pustych opakowaniach na kosmetyki.
Mam dwa takie same zestawy, jeden mam dla siebie, drugi jest dla jednej z Was.



Co trzeba zrobić? Wystarczy być obserwatorem mojego bloga.
Oczywiście na korzyść będą uwzględniane takie rzeczy jak udostępnienie na fb, baner, czy blogroll, o czym koniecznie musicie poinformować w komentarzu. 

Rozdanie trwa od dzisiaj, tj.13.12.2013 do 21.12.2013 r.

Nagrodę wyślę po Nowym Roku.



Regulamin:
1. Organizatorem jestem ja, autorka bloga alleve.blogspot.com, a fundatorem nagród jest firma All in Packaging.
2. Rozdanie trwa od 13.12 do 21.12.2013 r. do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane.
3. Konta przeznaczone do rozdań nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzcy.
4. Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zakończenia konkursu.
5. Konkurs będzie ważny pod warunkiem, że zgłosi się co najmniej 20 chętnych.
6. Osoba, która wygra  jest zobowiązana do przesłania swoich danych do wysyłki nagrody na adres alleveblogpost@gmail.com
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
9. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
10. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).



Zapraszam do wzięcia udziału. 
POWODZENIA!


Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger