wtorek, 10 grudnia 2013

Puste opakowania na kosmetyki, All In Packaging

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy All In Packaging kilka opakowań na kosmetyki. Firma ta ma swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii, swoje przedstawicielstwo, partnerów mają w różnych krajach, w tym w Polsce. W swojej ofercie mają nie tylko opakowania na kosmetyki, ale również na żywność, opakowania transportowe oraz milion różnych dozowników, itp. :) 

A oto jakie wybrałam produkty+jakie mam plany na ich zastosowanie:
( z góry przepraszam za jakość-mój aparat za cholerę nie potrafi robić zdjęć takim bezbarwnym rzeczom :/ )

Na www można znaleźć go TUTAJ

Dla mnie jest to świetne opakowanie na zmywacz do paznokci. Aplikacja jest bardzo wygodna szybka. Nie dozuje za małej ilości, nie ma problemu z wylewaniem. Dla takiej łamagi jak ja-idealne :) 
 Pojemność 160 ml.  




Kolejne opakowanie, tym razem u mnie przeznaczony do domowej pielęgnacji :

Na www można znaleźć go TUTAJ

Proste, 50 ml opakowanie, według mnie zrobione ze zbyt cienkiego plastiku. Niestety podczas transportu troszkę się zniekształcił. Ale tylko troszkę, w jednym miejscu :) wadę można łatwo naprawić.

Co w nim zamierzam umieścić? Serum olejowe! Ale więcej o tym w osobnym poście. :)




Uwielbiana przeze mnie aplikacja:

Na www można znaleźć go TUTAJ

Ma 30ml, czyli jak takie standardowe opakowanie na fluid. I wiecie z czym mi się to skojarzyło? Z Revlonem CS! Uwielbiam ten podkład, jednak na Allegro jest sprzedawany w beznadziejnej buteleczce. 
Nie wyobrażam sobie teraz mieć podkładu bez dozownika. Część podkładu jest marnotrawiona, niepotrzebnie wylewana. 
Znalazłam rozwiązanie :) 

Podoba mi się matowe szkło przez które widać ile mamy produktu :) 



I najciekawsze opakowanie na koniec :) :

Na www można znaleźć go TUTAJ

Nietypowe opakowanie, imitujące kryształ :) Śliczna ozdoba na toaletkę. Nie jestem fanką kremów, mam zamiar dać go w prezencie mojej mamie, pięknie będzie się prezentować w naszej łazience :)

 Pojemność: 50 ml


Puste opakowania są świetnym pomysłem na przechowywanie samodzielnie robionych produktów. Ja jak widzicie w większości wybrałam takie opakowania, które zastępują te oryginalne, są od nich lepsze, ładniejsze, bardziej funkcjonalne. Jednak dla fanek "ręcznie" robionych mazideł taki sklep to po prostu raaj <3 Sama gdybym mogła, wykupiłabym stamtąd wszystkie rzeczy :D

I na koniec małe pytanko. Otóż przypadkowo (:D) mam zdublowane te opakowania. 
Chciałybyście mini-rozdanko? :) 
Czekam na odpowiedzi.

Pozdrawiam :) 

19 komentarzy:

  1. ostatnie pudełeczko najśliczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te opakowania wybralas ;) Mnie by sie bardzo przydał ten do zmywacza do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslalam, zeby kupic zmywacz z Biedronki i potem korzystac z opakowania, ale inaczej się złożylo :)

      Usuń
  3. Widziałam już tę firmę u Czarszki :) Fajnie, gdyby były dostępne w przystępnych dla nas cenach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię chomikować puste opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i eleganckie :) ja czasem sobie zostawiam puste opakowania, po jakimś fajnym kosmetyku i potem przekładam/przelewam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te opakowania,ten na fluid jest boski,przydałby się bo mój fluid jest w tubce :( A rozdanko? Jestem na tak!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie nr 2 bym mi się właśnie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trochę podkładu się zmarnuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy się przez przelewanie zmarnuje? ;]

      Usuń
    2. No mi się wydaję, że tak ;)
      Ale nie wiem sama ;P

      Usuń
  9. buteleczkę z pompka, wykorzystałabym do płynu micelarnego. taką właśnie ma eveline 4 w 1 i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.