04 grudnia

Pędzel do podkładu, czy może do czegoś innego?

Witam! Skorzystałyście z Dnia Darmowej Dostawy? Ja oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji i zrobiłam drobne zakupy w e-zebrze, tanie-leczenie.pl oraz homedelight.pl :) Pierwsze zamówienia już przyszły, jeśli przyjdzie wszystko wtedy pochwalę się może na blogu moimi małymi, acz upragnionymi zdobyczami :)
I tak nawiązując do DDD, skorzystałam kiedyś również z takiego dnia na stronie sklepu LadyMakeup. Darmowa dostawa kurierem przyszła mi w ekspresowym tempie. Polecam ten sklep, ciekawy wybór produktów oraz oczywiście szybka dostawa :)

Dzisiaj chciałabym powiedzieć o pędzlu, który jest przeznaczony do podkładu, ale ja osobiście nie umiem takim rodzajem pędzla nakładać podkład, pocieszam się, że nie jestem jedyna ;) 

Pędzel ten ma u mnie inne zastosowanie....


.....mianowicie nakładam nim maseczki na twarz :) Do tego sprawdza się świetnie.
W końcu nie muszę brudzić palców.


Dłuugo szukałam stacjonarnie pędzla do maseczek poniżej 10zł, gdyż stwierdzam, że taka cena jest w miarę rozsądna za taki pędzel. Nie znalazłam takiego niestety. Nawet w tzw."chińskich sklepach". Ale na Internecie u LadyMakeup już tak:

http://www.ladymakeup.pl/sklep/elf-foundation-brush-pedzel-do-podkladu-1801.html

6,50 zł to przecież grosze, w dodatku z firmy, która nie jest aż tak tandetna. :) 
Dla porównania w innych sklepach internetowych pędzel ten kosztuje ok. 9.50-9.99 zł 

Włosie syntetyczne, mięciutkie, z łatwością rozprowadza się maseczkę na twarz. Jest cienki, ale jego włosie jest zbite, przez co łatwo nabierać płynne substancje, czyli już wspomniane tu wcześniej maseczki





Używam go 2 miesiące i jak do tej pory nie zauważyłam jakichkolwiek widocznych śladów użytkowania 
(nie gubi włosia, nie rozkleił się). 

Pędzel do podkładu z Elfa, czyli świetny, tani pędzel do nakładania maseczek. 

Pozdrawiam! :))


25 komentarzy:

  1. Najważniejsze że pędzel służy i się trzyma dobrze ;)
    Nie korzystałam z DDD bo nie lubię kupować przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma, trzyma :)
      Ja lubię od czasu do czasu coś zamówić, tym bardziej jak nie mogę czegoś nabyć stacjonarnie :)

      Usuń
  2. fajne zastosowanie pędzla ;)
    ja skorzystałam z DDD i kupiłam m.in. woski YC <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je kupiłam w końcu! Moje pierwsze :P

      Usuń
  3. Mnie się marzy taki pędzel właśnie do nakładania masek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do maseczek lubię takie pędzle, ale do nakładania podkładu mi się nie sprawdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do podkładu są do kitu.;)

      Usuń
  5. ważne, że znalazłaś mu zastępcze zastosowanie :)
    ja nie skorzystałam z DDD, oszczędzam na święta ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam właśnie w tym celu :D

      Usuń
  6. Mam ten sam pędzel, do podkładu się niestety nie nadawał, również używam go do nakładania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podkładu zdecydowanie lepszy jest pędzel flap top... choć najlepiej nakłada mi się rączkami ;) i Beauty Blenderem :)

      Usuń
  7. ja też poczyniłam zakup z tej stronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że z e-zebry ? :)

      Usuń
  8. Ja też takie zastosowanie znalazłam dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem :) M.in po Twojej recenzji zdecydowałam się na jego zakup :))

      Usuń
  9. Ja już dawno miałam chęć na pędzle firmy elf ale że mam różne inne i jak na razie nie potrzebuję to nie kupowałam choć z darmową dostawą pewnie bym się skusiła ale oczywiście tego dnia nie miałam czasu posiedzieć na necie i teraz strasznie żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj..:( czasem sklepy osobno ogłaszają dni lub też weekendy darmowej dostawy, trzeba tylko obczajać dobrze :) Dam znać jak coś będę wiedziała na fb :)))

      Usuń
  10. a miałam go kupić własnie do podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za taką cene to aż grzech nie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na ten pędzelek, też go mam, ale w ogóle o tym nie pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również używam pędzel do podkładu do nakładania maseczek :) Dzięki temu nie marnuję produktu i równomiernie go nakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przekonałaś mnie :)
    http://magiccle.blogspot.com/2013/12/prezent-mikoajkowy.html - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger