28 grudnia

Paznokciowe inspiracje na Sylwestra

Witam :) 


Od pewnego czasu szukam w Internecie bardzo prostych pomysłów na paznokcie w Sylwestrową Noc. 
Warunek jeden-ma być błysk!
Czasem to tylko kwestia kupna jednego lakieru :)



Na zdjęciach zauważycie, że dominuje standardowa czerń i rozświetlające złoto, bo właśnie w takich klimatach szukałam pomysłów. Oczywiście można zmienić kolory, czerń na granat czy jaśniejszy kolor, złoto na srebro lub kolorowy brokat. Tak samo wzorki, mogą być na wszystkich paznokciach  albo np.tylko na jednym-to są tylko inspiracje :) 












Zdjęcia pochodzą ze stron zszywka.pl, kobieceinspiracje.pl oraz z Moda i wizaż (Facebook).

Może jak uda mi się "wypucować" paznokcie tak, by je publicznie pokazać, to wstawię zdjęcia na blogu :) 

A Wy już macie pomysł na swoje paznokcie? Czy może się w to nie bawicie i stawiacie raczej na standardowy jeden kolor?


Pozdrawiam :) 

14 komentarzy:

  1. 2,3,4 i ostatnia propozycja są świetne ;)
    Pucuj, pucuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są ciekawe, ale 1 i 4 najbardziej mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są genialne !
    Sama myślę teraz nad jakimś mani na sylwestra jes post bardzo mi sie przydał

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam piękne i długie paznokcie ale w czasie świątecznych porządków złamałam dwa :( Wszystkie wyrównałam, ale koniecznie sprawie sobie jakieś ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze pobiły wszystkie! wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać Twojego Bloga, bo zadziwiasz mnie zawsze tymi paznokciami:) Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. identyczny jak ten trzeci miałam 2 lata z rzędu, teraz muszę wymyślić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myślę co by tu na pazurkach zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracji jest od groma, że tak powiem, ale wybrać coś jest zawsze trudniej :D Jeszcze się nie zdecydowałam jak zrobię paznokcie, może czerwień z czernią i brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What I wouldnt give to have a debate with you about this. You just say so many things that come from nowhere that Im fairly certain Id have a fair shot. Your blog is wonderful visually, I mean people wont be bored. But others who can see past the videos and the layout wont be so impressed with your generic understanding of this topic.
    jeux batman

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger