wtorek, 31 grudnia 2013

Kosmetyczni Ulubieńcy 2013



Jak szybko minął rok! Jeszcze niedawno pamiętam tworzyłam Ulubieńców 2012, a dzisiaj zastanawiam się nad ulubieńcami 2013! Od tamtego wpisu powiem szczerze trochę się zmieniło, nie używam części produktów, bo są albo wycofane, albo mam inne kosmetyki przeznaczone do tego samego celu, które muszę wykończyć.

W przyszłym roku mam małe postanowienia dotyczące bloga-przede wszystkim chciałabym, żeby ciągle się rozwijał. Żebym regularnie pisała na blogu, nie robiła większych przerw, jak to było w roku 2013. Postaram się więcej pisać o "kolorówce"-nie wiem czemu tak mało postów jest na ten temat, przecież uwielbiam kupować nowe produkty kolorowe, uwielbiam się malować, tę "celebrację" malowania. :D
Niestety ze względu na mój aparat, który nie robi dobrej jakości zdjęć zrezygnowałam z pokazywania makijaży. Tam liczy się szczegół, nieprzekłamywanie kolorów, odpowiednia ostrość, wyrazistość.

To był taki dłuższy wstęp, teraz przejdźmy do sedna sprawy :)


Przy każdym produkcie postaram się napisać kilka słów lub też wkleję po prostu link do notki.

Zaczynajmy :)


1. Cienie High Definition, Nude, Hean-moje uwielbiane dzienno-wieczorowe cienie :) 

Notka o nich TU ;)


2.Pędzel do pudru Girls Best Friend, Sense&Body-dla mnie idealny do bronzera! Miękki, tani, same ochy i achy ;D
Notka TU ;) 

3.Płyn micelarny, BeBeauty
Jak dla mnie świetny, działanie porównywalne do droższych (Eveline,Dermedic)...Była akcja z domniemanym wycofywaniem, z jednej strony dobrze, że jednak to była "plotka", a z drugiej nie spodobało mi się takie zagranie...

Notka TU

4.Grzebień drewniany The Body Shop. Świetny dla moich cienkich włosów
(choć zastanawiam się nad szczotką z włosia dzika:) )

Notka TUTAJ

5.Płyn do higieny intymnej, Facelle
Wyparł szampon z Babydream, ponieważ jest tańszy :P 
Często widzę go na promocji za 3,50zł. Ponadto lubię go, jest delikatny, a włosy po umyciu nim bez żadnych odzywek są w stanie zadowalającym :)

6.Zmywacz do paznokci Isana

Dobrze zmywa lakier, nie trzeba trzeć płytki paznokciowej, by ją doczyścić. Więcej TUTAJ

7.Odżywki/maski do włosów



-Balea z olejkiem arganowym
-Garnier Avokado&Mało Karite
-Alterra Maska Granat i Aloes
czyli ulubione przeze mnie odżywki emolientowe :) 
O Garnierze pisałam TUTAJ

8.Krem do rąk Venita

Bardzo rzadko nakładam krem na ręce przez moją sklerozę niestety. Jeśli już przypomni mi się, że wypadałoby coś na rączki dać, sięgam po ten właśnie krem. Tylko dalej go nie znalazłam nigdzie stacjonarnie :( Ponowię pytanie-może wiecie, gdzie go można kupić?
Notka TUTAJ


Myślę, że część produktów na pewno znacie. W tym roku jak widać królowała pielęgnacja, ale obiecuję sobie-w przyszłym roku będzie multum kolorówki! :D

Cieszę się, że ten paskudny rok już minął. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie łaskawszy, o wiele lepszy, owocny w trafne decyzje, chociaż małe sukcesy i ciekawe doświadczenia. 
Życzę Wam Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Pozdrawiam i do zobaczenia w przyszłym roku! :D

22 komentarze:

  1. ta odżywka od balea bardzo mnie kusi :) dzisiaj pewnie i u nie ukarze się takie kosmetyczne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeśli twoje włosy uwielbiają emolientowe odżywki :)

      Usuń
  2. Jest tyle ciekawych kosmetyków na rynku. Niestety nie w sposób wypróbować wszystkich:( Ale cieszę, się, że masz przez siebie sprawdzone produkty, które dobrze wpływają na twoją skórę. Produkty, które lubisz i do których chętnie wracasz:) To jest u ciebie bardzo pozytywne. Ja tak od dwóch lat trzymam się Nu Skinu, produktów, które mnie zachwyciły, zachwycają i nadal je odkrywam. Niestety nie ma ich na rynku polskim, i to w Nowym 2014 Roku mamy zamiar zmienić:) Wchodzimy na rynek polski na wiosnę i jeżeli jesteś zainteresowana współpracą- ZAPRASZAM!!!
    Zapraszam też do zakładki: WSPÓŁPRACA.
    No ok., dosyć o Nu Skinie.
    Jak mówią Niemcy: einen guten Rutsch ins neue Jahr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uzywam tego plynu miceralnego i uwazam ze jest swietny :) bardzo podobaja mi sie rowniez te cienie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dzisiaj o hitach tego roku :) Z Twoich miałam styczność właściwie tylko z płynem micelarnym z Biedronki, ale nie zachwycił mnie jakoś specjalnie. Wolę płyn z Dermedic, choć cena jest oczywiście znacznie wyższa. Znam też zmywacz z Isany i bardzo go lubię, głownie za brak typowego dla zmywaczy smrodu podczas zmywania paznokci.
    Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie o twoich ulubieńcach. :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy różowa wersja jest równie dobra :)

      Usuń
  6. Zmywacz z Isany to także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu kupiłam go pierwszy raz dopiero w 2013 r. :D

      Usuń
  7. Mam w zapasach tą odżywkę z Balei :-) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaka cwana :D Dziękuję, wzajemnie :))

      Usuń
  8. Bynajmniej masz sprawdzone produkty które goszczą na twojej łazienkowej półce :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bynajmniej ich szybko nie porzucę :)

      Usuń
  9. Też lubię ten zmywacz od Isany :) I maskę Alterry!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie. Dobrze mieć swoje "pewniaki", na które zawsze można liczyć :)
    Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna lista

    Zapraszam na bloga i do komentowania :) zostaw cos po sobie :)
    Może któraś z rad kosmetycznych przypadnie ci do gustu :)
    http://5waystobepretty.blogspot.com/2014/01/naturalne-oliwkowe-mleczko-do-ciaa.html

    http://5waystobepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również pokochałam odżywkę z alterry !

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy wam też ten zmywacz z Rossmana tak przesusza skórę rąk i paznokcie są po nim szorstkie?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.