niedziela, 1 grudnia 2013

Blistex Intensive Lip Relief

Witam :)
Dziś pogawędzę sobie o kolejnym Blistexie ( wcześniej mówiłam o tym i o tym :) ). 


Jak zwykle na początku słowa producenta:



oraz sposób użycia i skład:



Gramatura: 6ml
cena: ok 10 zł. Można go znaleźć w Rossmannie, Naturze, Hebe, aptekach, nawet ostatnio widziałam go w biedronkowej ulotce...

-aplikator podobny do aplikacji błyszczyków w tubce-żeby był równomiernie nałożony trzeba go również rozsmarować palcem, mi to akurat nie przeszkadza;
-gęsty;
-w opakowaniu biały, gdy go zaaplikujemy z umiarem usta stają się lekko jaśniejsze, w chłodnej tonacji;
-większą ilość dawałam na noc, balsam spełniał swoje działanie, usta świetnie nawilżone;
-po aplikacji czujemy chłodzenie-znacznie wyższe niż w przypadku Blistexu w słoiczku;
-jeszcze nie przetestowałam go podczas mroźnych dni-jednak podejrzewam, że zda ten test pozytywnie;
-niestety nie miałam możliwości, by zobaczyć, jak działa sobie z opryszczką... a szkoda:) ;
-ma dziwny zapach, dla mnie bliżej nieokreślony, kamfora, mentol, pasta do zębów.. mieszanka wybuchowa:) ;
-dobry jako baza pod pomadkę-oczywiście dajemy go w małej ilości



Na szczęście nie mam problemów ze spierzchniętymi ustami, jednak oczywiście nie są one idealne. 
Ten balsam pomógł zminimalizować ilość drobnych suchych skórek. Wydaje mi się, że stanie się on moim ulubieńcem tegorocznej zimy.  

Znacie go? A może macie swoje ulubione balsamy do ust z którymi się nie roztajecie?:)
Pozdrawiam :)) 

12 komentarzy:

  1. Nie znam :P moja ulubiona to Crazy Rumors :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego o nim czytałam, moim obecnym ulubieńcem są masełka z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja aktualnie zaczęłam nawilżać usta masełkiem Bielendy - super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam carmex w pomadce bo najbardziej lubię taką aplikację ale ten też jest kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka ostatnio go zachwalała, a ja nie miałam pojęcia, że taki w tubce istnieje ;p
    moim ulubionym produktem do ust jest pomadka z alterry i masło karite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygraj romantyczny notes wykonany metodą metodą scrapbookingu, idealny na prezent pod choinkę.

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  7. Please tell me that youre going to keep this up! Its so good and so important. I cant wait to read additional from you. I just really feel like you know so substantially and know how to make people listen to what you have to say. This blog is just as well cool to become missed. Wonderful stuff, actually. Please, PLEASE keep it up!
    online dragon games

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.