piątek, 22 listopada 2013

Wyprzedaż produktów Eveline w Biedronce

Dzisiaj miała być inna notka, ale los zrobił psikusa.:D

Będąc w Biedronce zahaczyłam o dział kosmetyczny. Jakież było moje zdziwienie, gdy spojrzałam w dół i zobaczyłam...


Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ, NIESTETY MÓJ TELEFON SŁUŻY TYLKO DO DZWONIENIA ;) 





A na półce niżej stara cena...




Oto produkty przecenione:


Na zdjęciu widać również błyszczyk hamujący apetyt, który również był przeceniony z 6,99 na 3,99 zł

Balsamów praktycznie nie używam, błyszczyków i kremów również i mimo, że produktów do demakijażu mam teraz sporo to nie mogłam przejść obojętnie, jeśli jest promocja -50%.
Wzięłam tonik micelarny, zobaczymy czy się spisze.


Jeżeli chodzi o datę ważności nie ma co się martwić, zostało jeszcze sporo czasu


U Was jest również taka promocja? Skorzystałyście? A jeśli nie-skorzystałybyście? :) 

Pozdrawiam :)) 

31 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała się wybrać się do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiadomo właśnie, czy w każdej taka wyprzedaż jest :)

      Usuń
  2. Ooo, trzeba się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ciekawe czy jest ta inna wersja Spa, ta z orchideą właśnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba widziałam tylko jedną wersję, z oliwką.... .

      Usuń
  4. U mnie w Biedronce pewnie też jest ta promocja.:) Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten tonik.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w Biedronce rzadko widuję produkty Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie wiem, nigdy nie zwracałam na to uwagi :)

      Usuń
  6. Biedronka ciągle mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, choć kilka razy zaskoczyła negatywne :(

      Usuń
  7. błyszczyk hamujący apetyt? :D
    coś dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sumie dla mnie również :) Szczególnie jak jestem na uczelni :D

      Usuń
  8. Ja byłam wczoraj w biedronce i u mnie czegoś takiego nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, może nie w każdej jest.. albo nie wypatrzyłaś ;p

      Usuń
  9. Fajnie... tylko , że w mojej Biedronce również nie było tych kosmetyków, więc i przeceniać nie ma czego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem czy były :) Dawno w Biedronce nie byłam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Daj znać, czy u Ciebie też jest taka promocja :))

      Usuń
  11. ja już mam wszystko, czego potrzebowałam, także nie dam się zwariować xd

    chcę się zorientować ile ich w moich odwiedzających, bo myślę nad założeniem grupy na fb

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie już jakiś czas nie ma kosmetyków Eveline ale nawet jakby byly, to nigdy nie bedzie takiej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, może następnym razem załapiesz się na jakąś fajną promocję :)

      Usuń
  13. to byłabyś zainteresowana dołączeniem do takiej grupy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ! MUSZĘ iść jutro do biedronki zrobić zapas zapraszam na mojego bloga którego prowadzę z kuzynką http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie od jakiegoś czasu nie ma kolorówki, a zastanawiałam się nad zielonym lakierem z Bell... Jeśli chodzi o produkty pielęgnacyjne, u mnie mało kiedy wprowadzają nowości i powoli przestaję tam nawet zaglądać...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.