21 listopada

Spotkanie Blogerek w Rybniku-16.11.2013.

Podczas ubiegłego weekendu spędziłam bardzo miło czas :) 
W sobotę odbyło się Spotkanie Blogerek w Rybniku. Pierwsze w tym rejonie! Cieszę się bardzo, że mogłam uczestniczyć w takim spotkaniu, które było tak blisko mojego domu rodzinnego. :)
Spotkałyśmy się w restauracji Cowboy Inn, niedaleko Rynku. 

Zdjęcia ze spotkania pochodzą z bloga Dakota :).



Pierwszą prezentację prowadziła Pani Monika. Jest ona przedstawicielką sklepu internetowego Organic Matcha, zajmującego się sprzedażą zielonej herbaty w proszku. Pokazała nam ona jak prawidłowo przygotować taką herbatę.


Pokazała nam również herbatę w kulkach, która po zaparzeniu w dzbanku przybiera piękny kształt 


Następnie wystąpiła Pani Dagna z firmy Soraya, przedstawiła nam serię So Pretty


I ostatnia, osobiście moim zdaniem najlepsza prezentacja-przybyły do nas Panie Braffiterki, aż z Czeladzi z salonu Vanilla Body Shop, który mieści się w Centrum Handlowym M1. 


Większość kobiet wybiera rozmiar 75B. Oczywiście jest to błąd, bo w większości przypadków rozmiar ten jest nieodpowiedni. Częstym błędem jest za duży obwód, przez co po pewnym czasie uzytowania biustonosz nie trzyma nam biustu. Piękny, jędrny biust wcale nie oznacza grubej gąbki, wielkiego push-upa, ale właśnie odpowiedni dobrany biustonosz. Pani na zdjęciu poniżej po prawej stronie miała biustonosz usztywniany, ale bez żadnych gąbek. Ważna jest również odpowiednia technika nakładania.

Po lewej stronie 75B, a po prawej właśnie odpowiedni biustnosz, który pięknie uniósł biust :) 
Można było również podejść do Pań i dowiedzieć się mniej-więcej jaki ma się rozmiar. Oczywiście skorzystałam z okazji :) 
Panie przyznały, że są pierwszy raz na takim spotkaniu, ale świetnie im to wyszło, słuchałam z zaciekawieniem, nie omieszkam również skorzystać z kuponów, które nam rozdały :) 

Potem już była część powiedzmy nieoficjalna :) Mogłyśmy się bardziej poznać, porozmawiać oraz wymieniać kosmetykami :) 






Była również drobna rozdawajka- wygrałam peeling enzymatyczny Dermedic :)  Ta Pani to oczywiście sprawczyni całego zamieszania, czyli Anita :) 


To my, wszystkie, w pełnej okazałości! :) 



A oto co przywiozłam do domu...:

Sponsor naszych przypinek przypinka.pl :)














Spotkanie było na prawdę świetnie, dobrze zorganizowane, szacun dla Anity, że dała radę to wszystko ogarnąć :) O tym, że bardzo mi się podobało może znaczyć fakt, że przyszłam jako jedna z pierwszych, a wyszłam jedna z ostatnich. :) Nie ukrywam, że chciałabym spotkać się znów w Rybniku, zobaczymy co przyniesie los. :) 

Pozdrawiam :))

26 komentarzy:

  1. zgadzam się, szacun dla Anity! :)
    miło było Was poznać, ja również mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może teraz czas na zorganizowanie spotkania przez którąś z Was! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Długopisy nie były sponsorowane, tylko przypinki ;)

      Usuń
    2. i jeszcze raz ja hihi :D poprawiałam logo sponsorów, zostało wrzucone niedawno na wydarzenie, e-zebra nie sponsorowała, zmienione zostało na Tołpę ;)

      Usuń
    3. No a ja jak zwykle gapa! Zmieniam i długopisy i logo :D

      Usuń
  3. Spotkanie było świetne:):) Z chęcią bym się znów wybrała, bo towarzystwo było wyśmienite;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Była naprawdę miła atmosfera ! Bardzo mi się podobało ! A te prezenty to dopiero przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak udało się spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę taki długopisik z adresem mojego bloga ^_^ Słodki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, prawda :) Aczkolwiek nie wszędzie mogę się nim posługiwać, bo sporo osób nie wie, że prowadzę bloga :D

      Usuń
  7. Strasznie żałuję, że mieszkam za granicą, bo omijają mnie wszystkie spotkania. Brafiterki to rewelcyjny pomysl na takich spotkaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda się załapać na spotkanie podczas urlopu?:) Oo tak, z tego jestem najbardziej podjarana tak naprawdę :)

      Usuń
  8. Było mi niezmiernie miło Cię poznać :) Oby była jeszcze okazja do spotkanie się :) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne spotkanie :) żałuję, że nie łapię się na jakieś bliżej zachodniej granicy bo bym chętnie pojechała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne :) Ojj, może w końću uda Ci się być na takim spotkaniu :))

      Usuń
  10. Też bym chciała jeździć na takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego! Co to za budyń w opakowaniu??? Jak jadalne to dawaj to do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger