sobota, 23 listopada 2013

Paletka Nude-Hean

Jakiś czas temu skorzystałam z promocji sklepu internetowego Hean, mianowicie chodzi o weekend darmowej dostawy, który tak apropo właśnie u nich trwa ( o moich zakupach pisałam tutaj ). Przyszedł więc czas na wystawienie opinii jednego z produktów. :) 

Mowa o poczwórnych cieniach High Definition, konkretnie o kolorze 411 Nude ( wszystkie kolory )
Ja jeszcze skorzystałam z ceny pierwotnej, która wynosiła 10,99, teraz kosztują one 13,99 zł. 

Cienie HIGH DEFINITION w nowej szacie graficznej! 
Intensywnie napigmentowane trwałe cienie do powiek. 
Wysokie nasycenie cieni pigmentem gwarantuje optymalne odwzorowanie koloru na powiece. Aksamitnie miękkie i trwałe, dobrze przylegają do powieki. 


A.cień bazowy rozjaśniający
B.cień dzienny
C.cień wieczorowy
D.cień tonujący efekt Smoky Eyes 

Gramatura: 6g

A teraz moje 3 grosze na temat każdego z cieni: 




1-dobry jest na rozświetlenie wewnętrznego kącika lub pod łuk brwiowy;
2-używany do makijaży standardowych, tzn jasny cień+ciemny cień po zewnętrznej stronie, stosowany rzadko, gdyż nie stosuję często tego typu makijażu;
3-szczerze mój ulubieniec z tej paletki-podkreślam nim brwi, co wygląda bardzo naturalnie w porównaniu z kredką, ponadto gdy wychodzę gdzieś na imprezę lubię go nakładać na całą powiekę i rozcierać ku górze;
4-w standardowym makijażu, że tak go nazwę nakładam oczywiście po zewnętrznej stronie, ostatnio jednak ograniczam się jeśli chodzi o makijaż i stosuję ten cień do malowania kreski nad rzęsami. Ogólnie jest to mega postęp, bo jeszcze z pół roku temu nie wyobrażałam sobie makijażu bez WYRAŹNIEJ CZARNEJ krechy ;D

Jeżeli chodzi o ich trwałość wytrzymują mniej więcej przez cały dzień. Oczywiście można zauważyć, że pod koniec dnia najjaśniejszych cieni już prawie nie widać. Pigmentacja ciemniejszych jest zadowalająca.

Cienie na skórze prezentują się tak:

Po lewej bez bazy, po prawej z bazą.

Zmalowałam przed chwilą szybki makijaż, póki jest jeszcze jasno, by wam pokazać jak to wygląda na oczach
 ( tak, to nie jest idealne roztarcie..:) ) :





Za cenę 11 czy tam 14 zł dostajemy cienie naprawdę dobrej jakości. Jeżeli miałabym wybór to oczywiście wybrałabym cienie Hean od np.cieni z Inglota, gdzie jeden wkład kosztuje ok.10zł, a z ich
jakości nie jestem aż tak zachwycona. 

Dla mnie ta paletka kolorów jest świetna. Zapewne kupię ponownie.

Znacie?:) Zainteresowane?:)

Pozdrawiam! :)) 

31 komentarzy:

  1. Mam inną wersję kolorystyczną i jestem z niej równie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowując, całkiem dobry produkt :)

      Usuń
  2. Też ją kupiłam w promocji :) Kupiłam także paletkę Lavender Glamour. Muszę powiedzieć, że jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aaa przestań, taki na odpierdziel :P

      Usuń
  4. Mam tą samą,ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też podobną kolorystycznie paletkę z Hean i jestem również zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez Ciebie już zamówiłam tę paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj, w końcu dostawa za free :DD

      Usuń
  7. Ja miałam tą paletkę w odcieniach fioletu oraz różu i również sprawdzała się u mnie bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż wyszedł Ci bardzo ładnie ;) ja nie maluję się cieniami, więc raczej nie kupię.
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te cienie Hean, jednak na razie mam duużą ochotę na Inglota :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze nie używałam ich... tak naprawdę wcale używam cieni, bo ich nie mam... Ale te bym z chęcią kupiła :)
    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I adore your blog dear i am your new follower via gfc and fb please follow me back on these :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolory, Hean się robi coraz bardziej interesujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ta paletka ale mam już mnóstwo cieni,a makijaż Twego oka jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zazdroszczę dużego wyboru cieni:)))

      Usuń
  14. ładne, naturalne kolory, które w makijażu świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja uwielbiam takie kolory :))

      Usuń
  15. Mam jedną "czwórkę" już od ponad 2 lat i dobrze się sprawuje, był w niej najlepszy biały cień jakim miałam kiedykolwiek, ale się już wykończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne - dla mnie ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ja dzisiaj o tej paletce też pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, na szczęście jeszcze nie potrzebuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. rozważam zakup, chociaż wcale w ogóle nie potrzebuję nowych cieni ;P podoba mi się, że jest tak nude..
    widzimy się w sobotęw kapkejkowni? :) do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem przyjemna paletka :) Śliczne masz oczka!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.