poniedziałek, 11 listopada 2013

DM! (Poniedziałek z Eter :D )

Ja tak szybciutko dzisiaj, bo zaraz wychodzę :P 
Przed chwilą właśnie wyjechała moja Kochana Eter
Przyjechała dzisiaj do mnie, do Katowic na pogaduchy, a przy okazji dostałam moje zamówienie z DM, które jakiś czas temu tworzyłam (w czerwcu :D ) 
Oczywiście Eterek, nie byłaby sobą gdyby nie dorzuciła jeszcze czegoś :) 

Ogólnie moje zamówienie (jak zwykle skromne) wygląda następująco: 

Pianka oczyszczająca z jedwabiem, Alverde
Rączka Eter :D

Olejek do ciała z paczulą i czarną porzeczką, Alverde
Gdzie tam do ciała, na włosy ♥
Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z olejkiem arganowym, Alverde
Ach ta Moja Eter, dała mi drugą w gratisie :D


Nie miałam aż tak wielkiego parcia na produkty z DM, choć może byłoby inaczej, gdybym była tam ciałem, a nie tylko myślami.:P Pewnie więcej rzeczy by wpadło do koszyka ( głównie kolorówki ), ale może to i dobrze :D

Oczywiście pamiątkowe foto z butami musi być :D
Takie tam pod Spodkiem ^^

I ogólnie Spodek+Pomnik Powstańców Śląskich. Raczej dobrze wszystko widać. Chyba? :D



Ogólnie był to miło spędzony dzień, cieszę się, że znam osobiście Blogerkę z którą mogę się spotkać i pogadać na luzie o wszystkim :D

Dobra, zmykam, życzę wszystkim Udanego Wieczoru :) 
Pozdrawiam :)) 

19 komentarzy:

  1. ciekawe produkty wpadły w Twoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie ze Spodkiem najwyższej jakości... :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobycze:) Ciekawa jestem jak się sprawdzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gdzie tam do ciała, na włosy ♥" hahaha, to samo pomyślałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę tą firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przyjrzeć tej piance:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takiego szczęścia bo w dm niedaleko mnie już nie było tej pianki, ale mam inną też z alverde :) no i ta odżywka z balea - trzeba z nią ostrożnie bo mocniej się naciśnie a już leci mocno, w przeciwieństwie do szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zauważyłam.. ale to nic :)

      Usuń
  8. Świetne zakupy,daj znać jak sprawuje się odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poproszę recenzję odżywki ;) Bo być może wyląduje i w moim koszyku ;)

      Usuń
  9. odżywkę z balei chętnie bym wypróbowała ;) zazdroszczę 'łącznika" z DM ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości, szkoda, że ja nie mam dostępu do DM, nawet przez kogoś... :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.