02 listopada

Balsam do codziennej pielęgnacji, Blistex

Dzień Dobry! Jakiś czas temu opisywałam Wam balsam Blistex (nazwałabym go dobrą pomadką ochronną:)), a dzisiaj przychodzę z recenzją kolejnego balsamu od Blistex-Daily Lip Conditioner :)



Na początku słowa producenta: 



Sposób użycia i skład:


Tak jak poprzednik kosztuje coś ok.10-11zł, można go nabyć m.in w Rossmannie, Hebe, czy aptekach.
Wielkość: 7ml


Moje wrażenia:
-tak jak poprzednik zawiera filtr SPF15;
-dobrze chroni usta, natłuszcza;
-przez to idealny na aktualny czas-pozostawia fajną powłokę (ochronę)  na ustach;
-gęsty, zbity;
-łatwo nabiera się go z opakowania, choć może nie jest to higienicznie, jednak nie przeszkadza mi to;
-małe opakowanie, w sam raz do kieszonki wewnątrz torebki  :) ;
-wydajny, długo utrzymuje się na ustach;
-ma ładny zapach, z nutką delikatnego mentolu/kamfory;
-mrowi/mrozi usta, ale bardzo delikatnie;
-stosuję go codziennie na noc-rano mam nawilżone usta, miłe w dotyku;


Cieszę się, że mogłam poznać ten produkt. Bardzo go polubiłam, z chęcią go zużyję do końca i kupię następne opakowanie :)) 

A Wy go macie, znacie..? :)
Pozdrawiam ;) 


26 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt ! Przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mazidła do ust:-) aktualnie używam pomadek ochronnych z Alverde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, te ciężko dostępne Alverde... :-)

      Usuń
  3. Piękny kolor:-) i zdjęcia również:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go wreszcie wypróbować, ale od dłuższego czasu zachwycam się masełkami z nivea:)
    PS. zostaję u Ciebie na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, był na nie jakiś czas temu szał :)

      Usuń
  5. Nie miałam go jeszcze. Fajnie, że zawiera filtr ochronny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go ale mm nie lubię jak trzeba używać palców :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie każdy za tym przepada, mi na szczęście to nie przeszkadza :)

      Usuń
  7. Ciekawe czy jest w formie bezdotykowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, niestety nie, za to są inne fajne produkty bezdotykowe :DD

      Usuń
  8. zainteresował mnie, ale nie lubię produktów w słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :)
    Lubię taka aplikację ;)
    dodaje do obserwowanych i będę zaglądała tutaj często! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz szczególnie warto zaopatrzyć się w coś dobrego do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry produkt, ale dlaczego w słoiczku? Nie lubię pchać paluchów do środka, szczególnie jak mam dłuższe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesli sie ma dlugie paznokcie to faktycznie jest problem :D

      Usuń
  12. Mam i bardzo lubię :) Ja się właśnie cieszę, że jest w słoiczku, mogę sobie nałożyć grubszą warstwę na noc, pomadką się tak nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszące ale nigdzie go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger