19 września

Zakupy w sklepie Hean


Witam, dzisiaj krótko o tym, co zakupiłam podczas Weekendu Darmowej Dostawy w sklepie internetowym Hean. Na początku informacja ta mnie "ruszyła", bo przecież kolorówki mam sporo, ale nie byłabym sobą, gdybym chociaż jednej rzeczy nie zamówiła. :)

Właśnie wzięłam od listonosza paczuszkę, więc pochwalę się jakie dwie rzeczy kupiłam.


1. Baza pod cienie-oj, ile ja się za nią nalatałam kiedyś! I niestety nie dorwałam jej nigdzie. Choć nie maluję się codziennie cieniami jak dwa lata temu, to jednak takie zachwalane cudo trzeba wypróbować w końcu, skoro taka okazja się przydarzyła :)

12,99 zł

2. Jak jest baza, to muszą być nowe cienie! I chociaż podobną paletkę kupiłam jakiś czas temu z Sensique (na promocji -40% :) ), to słowo nude działa na mnie tak zachęcająco, że dodałam ją do koszyka. :) 

10,90 zł


3. Hean dodaje do każdych zakupów lakier z serii Colour Obssesion. Kolor przypomina mi lakier z MIYO, którego nie używam, gdyż nie przypadł mi do gustu, jednak może ten na paznokciach będzie ładniejszy. :) 




Poza tym wczoraj kupiłam takie oto bransoletki, w jesiennych już klimatach. Każda kosztowała 1 zł:


Były również bransoletki z kamieni półszlachetnych za 3 zł. Chyba się na nie skuszę :)


A Wy wiedziałyście o Darmowej Dostawie Hean? Kupiłyście coś? :)


Wracam do blogowania za kilka dni, muszę do końca pozałatwiać sprawy związane z pracą licencjacką. :)


____
sezon na beznadziejną pogodę, czyt.beznadziejne naturalne oświetlenie uważam za otwarty...
Pozdrawiam :))

23 komentarze:

  1. ja nie mauje się wiec nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę się szpachlować ;)

      Usuń
  2. ładna paletka i kolorek lakierku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myliłam się z początku, ten kolor jest fantastyczny!!! :D

      Usuń
  3. Świetne zakupy,podoba mi się wszystko.Takiej bazy jeszcze nie miałam więc czekam na recenzję :)a cienie,kolor lakieru i bransoletki po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kliknęłam paletkę nude:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam bransoletkę z kamieni półszlachetnych i bardzo mi sie podobała bo bardzo ładnie błyszczała :) Niestety nie jestem już w jej posiadaniu, bo chrześnica mi ją rozerwała i pogubiła koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, szkoda, ale chrześnicy się takie rzeczy wybacza :D

      Usuń
  6. Mi się moja baza z Daxa skończyła, a o tej z Hean słyszałam dobre opinie. Oczywiście nie wiedziałam o weekendzie darmowej dostawy :P. Liczę, że będę miała okazję ją gdzieś złapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam na taką okazję 2 lata :P

      Usuń
  7. Nie wiedziałam o tygodniu darmowej dostawy ;) Mam nadzieję, że zrobisz recenzję bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!

    Fajnie u Ciebie, a więc zapraszam do mnie na nowy pościk :) buziaki, pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś w ogóle nie znam firmy Hean, a widzę, że podbija blogosferę. Fajne kolory kupilaś!

    Bransoletki z kamieni półszlachetnych za 3 zł? Jakie to kamienie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie mam pojęcia jakie to kamienie :P

      Usuń
  10. Używam tej bazy już 1,5 roku i dna nie widać:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te nudziakowe cienie są świetne, a kolor lakieru jest piękny :) Własnie na taki poluję :) Do zobaczenia na spotkaniu :) Miło mi będzie Cię osobiście poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger