01 września

TAG: Kocham lato

Witam :) 

Zamierzałam przygotować post dotyczący lakierów do paznokci, jednak jak na złość od wczoraj przyszło zachmurzenie :) Nie lubię często pojawiających się TAGów na blogu, w których część informacji się powtarza i tak naprawdę zaśmieca się w ten sposób bloga, ale dawno nie zamieściłam takiej notki, toteż chętnie odpowiem na pytania, tym bardziej, że uwielbiam lato, które właśnie nam mija :(
Tak więc dzisiaj przy niedzieli zapraszam na luźny post. ;)
Otagowała mnie Kasia z bloga  http://kasias1980.blogspot.com/. 

Zaczynajmy!

trzemeszno24.pl

1.Ulubiony bronzer

Muszę przyznać, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy mój makijaż był bardzo skromny, gdyż używałam tylko tuszu, kredki do oczu i brwi oraz pomadki. Może z 3 razy w pełni się pomalowałam, aczkolwiek bardzo lekko i wtedy moim bronzerem była paletka korektorów 4in1 z Wibo :) 


2. Ulubiony napój na plaży/w hamaku/na basenie

Podobnie jak Kasia nie byłam w tym roku w żadnym z tych miejsc :) moim ulubionym napojem była.. kawa mrożona :) z lodem i bitą śmietaną :) (siostra, pamiętasz? Dzięki za kawkę, była pyyyszna!:* )

kucharz.pl


3. Ulubiony produkt do ust

W tym roku dość często używałam pomadki z Wibo z serii Eliksir nr  5. Zdecydowanie lepiej u mnie wygląda na opalonej skórze niż podczas zimowych, bezsłonecznych dni :)

 Pomadka już poturbowana przez częste użytkowanie ;D

4. Plaża czy basen

Uwielbiam wieczorne spacery brzegiem jeziora. :) Kocham Mazury, kocham tamtejsze widoki, cieszę się, że w tym roku mogłam tam być chociaż na te 3 tygodnie :) 





5. Lato-szalone włosy! Ulubiony produkt do stylizacji włosów.

Moją najczęstszą fryzurą podczas ciepłych dni były spięte włosy do góry :) Jednak przy rozpuszczonych włosach by zminimalizować puszek używałam... kremu do rąk z Biedronki :) 



6. Opalanie się-smażing/plażing czy FAKE TAN

Nie znoszę leżeć plackiem i się opalać, w tym roku opaliłam się chodząc po prostu w krótkich spodenkach i sukienkach. Smażingowi mówię stanowcze nie! 

lula.pl


7. Ulubiony lakier do paznokci

Oczywiście były to neony :) 
Pomarańczowy z Quiz z serii Safari oraz One Color Pro nr 588 oraz 592.

Niestety ze względu na pogodę i "wysokiej" klasy aparat zdjęcie nie odzwierciedla neonowych kolorów :)

8. Jakakolwiek tradycja związana z latem

Oczywiście grill/ognisko i pieczony chleb :)

:)
lol24.pl


9. Ulubiony zapach (perfumy, woda toaletowa) 

Podczas lata używałam mgiełki z Avonu, Owoc Granatu i Mango, jak widać na zdjęciu już jej praktycznie nie ma :) 



10. Ulubione jedzenie na BBQ, grill

Nie ma :) Wszystkie szamam z taką samą ochotą ;) Obowiązkowo przypiekany chleb, wspomnienie z dzieciństwa <3

zajadam.pl


11. Plany na wakacje 2013

Byłam 3 tygodnie na Mazurach i tyle :) Miałam jechać do pracy nad morze, jednak zrezygnowałam ze względów "zawodowych". Może za rok tam pojadę :) 

wyborcza.pl


Bardzo wielką przyjemność sprawił mi ten TAG, wracając wspomnieniami do niedawnych przecież gorących dni :))

Nie mam pojęcia, kto nie robił tego TAGu, ale jeśli ktoś ma dzisiaj chęć niech odpowie na te pytania i koniecznie wklei link do posta w komentarzu :) Oczywiście ci, którzy mają już tag na swoim blogu też koniecznie dadzą znać, chętnie poczytam ;)  


Pozdrawiam już wrześniowo :))

6 komentarzy:

  1. Dla mnie te neony to były koszmarne lakiery. Wg mnie największe lakierowe buble jakie miałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam gorsze. Też za pierwszym razem pomyślałam, że to chłam. Ale znalazłam na nie sposób. :)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam mazury, jakoś o tm nie pomyślałam :) Dzięki za udział w zabawie :) Cieszę się, że mogłam Ci sprawić jeszcze odrobinę letniej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam ten Tag -bardzo fajne podsumowanie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, super się czyta!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam kawę mrożoną :) A w te wakacje wypiłam jej w niezliczonych ilościach :D
    Zapraszam do mnie - http://lifeisyourcreation88.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger