środa, 11 września 2013

Nieidealne neonki

Ostatnio dość często opisuję lakiery :). W najbliższym czasie mam zamiar napisać jeszcze dwie takie notki.:)

Lakiery o których dzisiaj piszę nie są idealne, jednak ja uwielbiam neony, dlatego też mimo wad chętnie maluję nimi paznokcie.
 Konkretnie chodzi o nr 588 i 592.

 Wysokiej jakości lakier do paznokci który dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia, jak również doskonale nadaje się na paznokcie żelowe lub akrylowe.
Idealnie kryje naturalną płytkę tworząc na powierzchni paznokcia gładką i lśniącą taflę, a niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor.
Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.

 

Trzeba uważać po pomalowaniu, bo wolno schną-nie tak aż ślimaczo, no, ale jednak to może być w niektórych sytuacjach problem, gdy zależy nam na czasie. 
Efekt ma jak ja to nazywam "skórki od pomidora" czyli ni to mat ni błysk. Może to dlatego, że lakier nadaje się również do paznokci żelowych oraz akrylowych, choć tak naprawdę  tylko doszukuję się przyczyny, mam zerowe pojęcie o tipsach:)
Z tym "problemem" sobie poradziłam, wystarczy pomalować błyszczącym top coatem, czy zwykłym bezbarwnym lakierem.
Zmywanie też było kiepskie, gdyż brudził skórki.
 U mnie trzymał się 3-4 dni, choć czasami i po jednym dniu miałam odpryśnięty lakier na końcówkach. :( 



Z góry proszę wybaczyć za niedokładne pomalowanie-Słońce robiło mi na złość, często zachodziło, dlatego czym prędzej malowałam, by zdjęcie były ładnie nim oświetlone, a aplikacja tych lakierów ogólnie nie należy do najłatwiejszych (w tym czasie sytuacja wymagała, by mieć inny, neutralny kolor na paznokciach.)



 Kciuk, palec serdeczny oraz wskazujący pomalowany lakierem 588, a środkowy oraz mały nr 592
Aparat jak zwykle nie odzwierciedlił koloru.


Nie zawierają formaldehydu oraz toluenu. Według mnie mają za dużą pojemność jak na lakier, który przecież traci szybko "żywotność"-aż 16 ml.


Jak już na wstępie mówiłam, lubię je za kolor, jednak nie kupiłabym ich ( swoje otrzymałam na spotkaniu blogerek ). Za cenę 6,90 zł mam dwa ładne 5ml neonki z innej firmy.


Pozdrawiam :))

17 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do właściwości samych lakierów :)

      Usuń
  2. Mam pomarańczowy. Podoba mi się neonowy kolor, ale nakładanie i zmywanie nie należy do najprzyjemniejszych. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polubiłam się z nimi. Dla mnie są to buble o ładnych kolorach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, pojemnosc duza... wkurza mnie to w niektorych lakierach, bo szybko gestnieja i laduja w koszu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kupuję obecnie lakiery w małych buteleczkach, szybko się kończą, a chociaż by zgęstniały to nie jest żal wyrzucić ;)

      Usuń
  5. Kolorek w moim stylu, cudny:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.