08 września

Lakier termiczny, czyli kolejna "bajera" na paznokciach :)

Dzisiaj przedstawiam lakier zmieniający kolor pod wpływem temperatury. 

Zapraszam :)

Lakier można kupić tu
Mój ma nr 03.


Słowa producenta:
Nasze produkty linii termicznej (lakiery do paznokci, lakiery hybrydowe i żele) to prawdziwa rewolucja w stylizacji paznokci. Widocznie zmienia kolor w części paznokcia przylegającej do ciała, dlatego najciekawiej wygląda na paznokciach dłuższych na których po zastosowaniu osiągamy efekt dwóch kolorów. Ponadto przy większych zmianach temperatury możemy cieszyć oko niesamowitym efektem na całej płytce paznokcia.
 


Pędzelkiem szybko i łatwo pomalujemy paznokcie.

Nanosimy 3 cienkie warstwy lakieru, jedna po drugiej. Każda powinna być wysuszona przed nałożeniem kolejnej.

Na moich paznokciach trzyma się ok 3 dni.


Tuż po pomalowaniu

Przy wietrze robi fioletowe końcówki (tu lakier ma 2 dni)
A tu przy dość ciepłej temperaturze (sorry za skórki, na szczęście teraz wyglądają dobrze-bo je usunęłam :P )


Lakier mimo 3 warstw szybko schnie, precyzyjny pędzelek nie brudzi skórek. 
Wielkość (5ml) jest dla mnie idealna.

Bardzo fajny lakier, popołudniu mam różowe paznokcie, później robią się dwukolorowe, gdy nastaje wieczór mam je fioletowe w tonacji różowej.

Podoba się Wam taki efekt?

Pozdrawiam :))

16 komentarzy:

  1. Bardzo ladny efekt, nie mam jeszcze żadnego lakieru termicznego, ale czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki tylko pomarańczowy. Jedyne co mnie drażni ze ten kolor na ciepło prześwituje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem w posiadaniu lakierów termicznych , ale podobno są one rakotwórcze i nie poleca się ich nakładać bezpośrednio na "gołą" płytkę paznokcia .

    Posiadam numer 24 który jest szary i zmienia się przy cieple w róż, Ja zawsze maluję paznokcie bazą, potem jasnym różowym lakierem i dopiero na to maluję 3 warstwy lakieru termo. żadnych prześwitów nie ma a kolorek ładny i ładnie się zmienia . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a skąd takie informacje? Jakiś artykuł, źródło? :)

      Usuń
    2. Właśnie,skąd wiadomo że rakotwórcze?

      Usuń
  4. Też go mam i szczerze go lubię mieć na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś zawsze boję się takich bajerów ale nigdy nie miałam więc chyba czas się rozejrzeć za jakims :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kusza mnie szczegolnie,ale ciekawy bajer:)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie przejście fajnie wygląda w takich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez go mam ale jeszcze nie testowałam. w sumie jestem pozytywnie zaskoczona po twoim poscie bo myslałam że bedzie słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki i te kolorki :) u mnie takich lakierów nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nie wiedziałam o istnieniu takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny efekt na pazurkach, nie lubię go u siebie ale u innych starsznie mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger