wtorek, 3 września 2013

Lakier do paznokci z efektem holograficznym.

Hej! 

To mój pierwszy lakier z takim efektem ;) Mowa o holo nr 3 z Allepaznokcie.


Jest to ciekawy produkt, "błysk" zależy od kąta padania światła :)
Świetny na imprezę, choć to w słoneczny dzień go widać idealnie.
 

Ma wygodny pędzelek, dzięki czemu można bez problemu można dotrzeć do każdego "zakątka"paznokcia.


By efekt był bardziej widoczny potrzebne były dwie warstwy

 
 



Według producenta nie zawiera formaldehydu i toluenu.

Ma 16 ml i można kupić go tu

Jestem z niego zadowolona, trzymał mi się dobry tydzień bez odpryśnięć, robi frajdę i ogólnie zwraca uwagę :)

Z minusów mogę wymienić cenę, gdyż z przesyłką wyjdzie ok.20zł. Pojemność też jest za duża według mnie.


To mój pierwszy holo, a czy Wy macie w swoich zbiorach lakier z takim efektem?

Pozdrawiam :))

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam holograficzne lakiery, bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę polotu w tej szarej rzeczywistości zawsze wskazane, choćby na paznokciach :D

      Usuń
  2. ja bym nawet dała z trzy warstwy. sama uwielbiam holograficzne lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak patrze i stwierdzam, że faktycznie jeszcze jedna warstwa by się przydała, choć wydawało mi się, że jest w porządku. Pomaluję paznokcie dodatkową warstwą, zrobię zdjęcie i je tu wstawię za niedługo. :)

      Usuń
  3. nie mam ale bardzo podoba mi się ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Warto takie bajeranckie lakiery mieć :))

      Usuń
  4. Jeszcze jedną warstwę bym dorzuciła ;)
    JA na swojego pierwszego holoska czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.