środa, 28 sierpnia 2013

Zmywacz tani i dobry.

Dzisiaj krótko i na temat.

Przez długi, długi czas używałam pomarańczowego zmywacza z Biedronki. Bo był tani. Nie narzekałam na niego, ale kupiłam ten z Isany, z którego bardzo jestem zadowolona .


Za buteleczkę 125 ml zapłaciłam 3,99zł. Można go kupić w drogeriach sieci Rossmann.



-bardzo szybko usuwa lakier z paznokci, nie musimy szorować płytki brudząc przy tym skórki;
-ładnie pachnie, nie wyczuwam zapachu acetonu;
-nie wysusza skórek;
-nie odbarwia płytki;
 -jedyne do czego mogę się przyczepić to aplikacja, jest to buteleczka z dużym otworem, przez co możemy mieć więcej niepotrzebnego produktu na waciku



Pozytywnie mnie zaskoczył, sprawdził się, na pewno kupię go ponownie, z tym, że już w większym opakowaniu. :) 

Zastanawiam się, by kupić zmywacz w praktycznej butelce z pompką (Biedronka, Lidl) i przelać do niego ten z Isany. Wtedy zmywanie lakieru to będzie sama przyjemność. :)

A jakie są Wasze ulubione zmywacze do paznokci?

16 komentarzy:

  1. o tak polecam go sama stosuję;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z najlepszych. ostatnio jednak skusiłam się na zmywacz essence o zapachu: kokos i papaja. niestety bardzo śmierdzi, choć lakiery zmywa całkiem w porządku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię, chociaż przy częstym stosowaniu wysuszył mi płytkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz! :O
      Biedronkowy wysuszył mi nieźle, mam nadzieję, że ten jednak tego nie zrobi...

      Usuń
  4. Też go mam i bardzo lubię, choć nie ze wszystkimi płatkami kosmetycznymi współpracuje. Po biedronkowych zostawia mi biały nalot na paznokciach, ale z lidlowymi świetnie współdziała :) Poza tym nie śmierdzi i to jest najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś u mnie oTAGowana. Zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  5. Mam go jest ok, ale moim ulubieńcem jest fioletowy z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jeden zmywacz z Isany i smierdzial okrutnie :<

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten różowy i na pewno kupię go ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu kupuję tylko ten zmywacz i spełnia swoje zadania na 6! Ja przelewam go do tej buteleczki z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jak w poście napisałam-zamierzam tak zrobić

      Usuń
  9. Obecnie polubiłam ze zmywaczem Cree o zapachu wiśniowym i chyba następnym razem kupię go ponownie lub w innym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię go, tez przelewam do butelki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja obecnie używam zmywacz bez acetonu z firmy VENITA. Zmywacz jest waniliowy, więc nie ma aż tak ostrego nieprzyjemnego zapachu. Dodatkowo jest z olejkiem arganowym :) Istotną rzeczą było dla mnie że jest również do tipsów :) naprawdę POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.