21 sierpnia

Moja mgiełka aloesowa :)

Dzisiaj napiszę jak zrobiłam wodę aloesową. Robiłam ją pierwszy raz,  jest bardzo prosta do wykonania, aczkolwiek za każdy razem zamierzam ją wzbogacić w nowe skłądniki :)

Główny bohater to on-aloes :) 


Umyłam kawałki aloesu, pokroiłam je i wrzuciłam do rozdrabniacza



Następnie wyciskamy sok


 i mamy czysty sok aloesowy :)


Wlewamy do dozownika


 Dolewamy wody ( więcej niż soku aloesowego, tak na oko )


I otrzymujemy taką oto mgiełkę aloesową :) Stanowi dobre odświeżenie włosów w ciągu dnia. Zrobiłam ją mało, gdyż taka naturalna postać, bez substancji konserwujących szybko się popsuje. 


Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł tylko mi szkoda by było aloesu mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam aloesu, a szkoda, bo bym sobie taką mgiełkę chętnie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł mam taki duży krzak aloesu można by go wykorzystać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. obie "mgiełkujemy" na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! o taką mgiełkę sama chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sposób na zrobienie odżywczej mgiełki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł,muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł tylko w takiej naturalnej wersji faktycznie długo nie postoi,trzeba pokombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :) niestety nie mam aloesu ale u mojej babci widziałąm jeden, chyba się podkoleguję do niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger