niedziela, 18 sierpnia 2013

Miętusek od Colour Chic

Postu lakierowego daaawno u mnie nie było...;-) Wstrzymałam się od ich kupowania  już chyba rok temu i od tego czasu nabyłam tylko dwa . 
Wiecie już z ostatniego posta, że kupiłam niedawno lakier z Pepco. I o nim dziś będzie mowa :)
W Pepco można nabyć kosmetyki różnych firm, m.in z Colour Chic.

Wcześniej nie wiedziałam o tym, wyczytałam z etykiety, że producentem jest Fabryka Kosmetyków Hean
To dlatego buteleczka mojego lakieru Colour Chic przypomina tę z lakieru I <3 Hean, to  dlatego buteleczki odżywek z Colour Chic są wręcz identyczne do tych z Hean. 
 ( zapewne wiecie już o tym dawno, ale ja zacof dopiero teraz to odkryłam ;D )

Ten, który mam od razu przyciągnął moją uwagę. Miętusek!
Pierwotna cena to rzekomo 4,99, ja kupiłam go po przecenie za 2,99 zł. 

Ma numer 15 i jest z edycji limitowanej, tak przynajmniej jest napisane na buteleczce.

A jak wygląda w opakowaniu i na paznokciach? Same zobaczcie:




Kolor jest bardzo ładny, pastelowy, jednak to nie taka mięta o jakiej ciągle marzę :)

Jeśli chodzi o właściwości lakieru to konsystencja jest odpowiednia,
potrzebne są dwie warstwy,
u mnie odpryskiwał po 3 dniach, wg mojej skali całkiem nieźle ;)

Ogólnie jest to lakier dość dobry w tym przedziale cenowym, wielkość buteleczki jest dla mnie idealna (6ml), mnie szybko nudzą lakiery, więc te w dużych buteleczkach stoją i gęstnieją.

Jest to mój pierwszy lakier tej firmy, ale wydaje mi się, że nie ostatni :)

A Wy miałyście lakier z Colour Chic? W ogóle macie jakikolwiek produkt z tej firmy? Polecacie?


Pozdrawiam! :))

8 komentarzy:

  1. Nie kojarzę tej firmy, ale na twoich paznokciach ładnie ten lakier się prezentuje,

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje, nie miałam jeszcze lakierów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek ! I cena bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba właśnie zachorowałam na niego :o <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.