15 sierpnia

Hi-Tech Eyeliner, czyli o pisaku o dziwnym kształcie z Pierre Rene.

Dawno temu kupiłam pisak do kresek z Essence. Niestety od samego początku okazał się on niewypałem. Czerń słaba, nie wytrzymał mi na powiece przez cały dzień.


O eyelineru, o którym dzisiaj napiszę powiedziała mi moja siostra, poszłyśmy do drogerii, podeszłam do szafy Pierre Rene, pomyślałam "czemu nie?" i wzięłam!

A czym mnie zaciekawił na pierwszy rzut oka? Oczywiście swoim kształtem!


 Cena to ok 17 zł, a kupić go można w sklepach z szafą Pierre Rene. Ja go kupiłam w drogerii Stars, PR widziałam również w Naturach, a także małych drogeriach.

Intensywność czerni również mnie oczarowała: 



Tydzień po zakupie wybrałam się nad wodę, w tym upale wytrzymałam 3 godzinki, moje kreski ani trochę się nie rozmazały! Dalej były świetne, jakby niedawno malowane.


Jego dziwny kształt wcale nie pomógł przy aplikacji, ja zawsze trzymam jak najbliżej końca "malowidła" :) 



Jednak z przykrością stwierdzam, że po 2 tyg codziennej aplikacji kolor już nie był taki intensywny :(
Ściera się po paru godzinach.. już nie jest taki świetny jak na początku...


dalej są czarne kreski, ale to nie jest ten efekt, którzy był na początku...



Trochę krótki miał czas swojej świetności :) 
Polecacie jakieś eyelinery do 20zł? Bez znaczenia w jakiej formie-pisak, kałamarz, pędzelek...:) 

Pozdrawiam :))

7 komentarzy:

  1. Ja polecam Wibo za ok 8 zl, jest genialny i czern nie blaknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się do tego przyłączam!:) zastanawia mnie czemu to opakowanie jest takie wymyślne..:D

      Usuń
  2. Wygląda hm dziwnie, nigdy takiego nie widziałam :) Szkoda, że później tak się zużywa i nie jest już taki intensywny jak na początku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest liner z Essence. Głęboka czerń, dobrze się trzyma na oku, nie kruszy i nie blaknie. Poza tym jest bardzo długo świeży. Ja miałam swój ok. pół roku, później oddałam go mojej bratowej i po kolejnych 6-ściu miesiącach nadal jest miękki i zdatny do używania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam eyeliner z WIbo. Testowałam już naprawdę dużo eyelinerów a ten mnie zachwycił. Super czarny kolor, nie rozmazuje się na powiekach i jest bardzo trwały. Plusem jest też cena- niecałe 8 złotych. No czego można chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym go kupiła jednak nie mogę go znaleźć ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafię posługiwać się eyelinerami w pisaku;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger