03 sierpnia

Biomydełka-The Secret Soap Store

Dawno temu dostała do testów mydełka The Secret Soap Store od SpaKosmetyki. Dzisiaj w końcu przyszedł czas, by o nich troszkę napisać :) 
Dostałam 6 mini-biomydełek:
-jabłkowe x2
-różane x2
-żurawinowe
-męskie



To były moje pierwsze mydełka naturalne.


Jeżeli chodzi o skład to bazowe składniki są w każdym mydełku takie same i są to: 
Składniki (INCI): Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate,  Aqua, Glycerin, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate

Czy na pewno jest to w 100% "bio"(naturalny) produkt? ;) 

Z reguły nie używam mydeł, stosuję raczej żele pod prysznic, ale magia słowa naturalne działa :) 

Ogólnie mam pozytywne odczucia, dobrze się pienią, nie wysuszają, ładnie pachną, lecz zapach szybko się ulatnia. Jeżeli chodzi o zapachy, które dostałam, najbardziej przypadło mi do gustu żurawinowe, a najmniej różane. Ogólnie nie lubię zapachu różanego, jest dla mnie za mdły. :)


Na koniec jeszcze wkleję link do fanpejdża-na FB



Stosujecie mydełka naturalne lub pseudonaturalne? ;) 
Na ostatnim spotkaniu blogerek dostałam kilka naturalnych mydeł, może to początek przygody z nimi? ;) 

Pozdrawiam :))

10 komentarzy:

  1. To żurawinowe mydełko pewnie ślicznie pachnie.:) Jestem ciekawa jakie będą te naturalne mydełka, które otrzymałyśmy na spotkaniu, bo jeszcze też nie zaczęłam ich używać.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam mydełko mn.in. pomarańczowe, które cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zapach pomarańczy w kosmetykach :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie miałam naturalnych mydełek,jak gdzieś znajdę to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać mydełek naturalnych, ale chętnie wypróbuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! świetny blog zapraszam do mnie :)http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog
    zapraszam do mnie
    http://testerka-com.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger