18 czerwca

Trzy lakiery w jednym :)

Pewnego dnia przy przeprowadzce lakierów do nowego pudełeczka nasunął mi się pewien pomysł....

Połączyłam 2 lakiery, których i tak nie używałam...

Safari, jakaś taka pastelowa żółć  i lakier z Marizy nr 42







Jednakże kolor nie podobał mi się, kupiłam jakiś tani biały lakier z Chińskiego Sklepu i oto co powstało:



Oczywiście malowanie tylko na potrzeby zdjęć, nie jest idealne :)


Kolor w buteleczce do końca się nie wymieszał, ale na paznokciach wygląda jednolicie.
W głębi duszy marzyłam o mięcie, jednak taki pastelowy kolor również mi się podoba.

Wracam do nauki, jutro dwa najgorsze egzaminy, wyczuwam wrzesień.

Pozdrawiam :))

17 komentarzy:

  1. Efekt końcowy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tym wymieszaniem :D muszę spróbować z jakimiś swoimi niepotrzebnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor :) no kto by pomyślał że taka ładna pastela wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. po połączeniu świetny kolor wyszedł! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek wyszedł :D pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. O właśnie, pistacjowy! Miałam to na końcu języka! :D

      Usuń
  7. Zapraszam do grupy blogerek urodowych ze Śląska: https://www.facebook.com/groups/121315244745855/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie wyszło. ja też lubię mieszać różne kolory, choć nie zawsze wychodzą jak bym chciała. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze fajny kolor wyszedł, też muszę pomieszać jakieś moje lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  10. noo fajny pomysł z tym 3 w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam, że tak można ale efekt bardzo fajny
    ps. fajnie będzie Cię spotkać w Katowicach, bo dopiero teraz tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor i świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry pomysł na łączenie lakierów, zastosuję bo też mam takie, które nie podobają mi się, a szkoda wyrzucić

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł na nieużywane lakiery, po co mają się kurzyć w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger