02 czerwca

Promocja na Facelle w Rossmannie

Czasami idę do sklepu, przy okazji, bez konkretnego celu. Akurat dzisiaj poszłam zobaczyć olejki Alterry, ale wyszłam z czymś innym :) 

Otóż natrafiłam na promocję płynu do higieny intymnej Facelle Fresh, za który zapłacimy teraz 2,99 zl. Myślę, że to dobra cena, normalnie kosztuje około 6zł, ponad to jest to produkt uniwersalny-ja używam do włosów, inni do mycia twarzy, a i swoją właściwą rolę spełnia bardzo dobrze:)
Aktualnie używam Facelle Sensitive, składy się nie różnią, poza jednym, w FF jest barwnik CI 42051, który i tak jest na samym końcu :) 



Kupiłam 3 opakowania, jeden zawiozę do domu, o kilka gramów lżejsza będzie torba, gdy będę przyjeżdżać na weekendy :) 

Czy u Was również jest ta promocja? Bo w aktualnej gazetce jej nie zauważyłam...

Wpadłam tu tylko z takim krótkim info, bo ostatnio mam dość zagospodarowany czas....




Pozdrawiam! :))



12 komentarzy:

  1. u tanio musze sprawdzić u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie kupić. Już raz było tak z tym płynem, że nie było informacji o promocji w gazetce, a faktycznie obowiązywała :)
    Dzięki za info :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nigdy nie używałam, ale na razie mnie do nich nie ciągnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy też nie wypróbować na włosy choć przyznam że trochę się boję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, najwyzej uzyjesz do celu pierwotnego :D

      Usuń
  5. Jakoś nie zwracałam uwagi na ten kosmetyk ;) A promocja strasznie korzystna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. UUUU! Musze wyprobowac;D
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. też dzisiaj kupiłam :D nie mogłam przejść obojętnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ ORIFLAME :)
    Dzięki temu będziesz mogła:
    Kupować dla siebie i swojej rodziny świetne, markowe kosmetyki w hurtowych cenach z rabatem 23% oraz korzystać z programów i promocji przeznaczonych tylko dla konsultantów,
    Rozprowadzać kosmetyki wśród przyjaciół, znajomych, rodziny – zarabiając w ten sposób pieniądze np. na kosmetyki dla siebie, na kieszonkowe,
    Zostać liderem i budować swoją grupę konsultantów. Plan marketingowy daje duże możliwości rozwoju i gwarancję sporych zarobków

    Pamiętaj, że członkostwo w Klubie Oriflame oprócz wielu zalet to przede wszystkim brak zobowiązań do robienia stałych zamówień a zamówienia możesz składać na dowolną ilość punktów (nie ma wymagań minimalnych). Rejestracji warto dokonać chociażby dla zakupu jednego produktu, który będziesz mogła kupować zawsze taniej. Ponadto będziesz mieć dostęp do dodatkowych katalogów promocyjnych przeznaczonych tylko dla konsultantów.

    adres do rejestracji: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=190379

    NUMER SPONSORA 1704840

    email: enigma.oriflame@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tego płynu zgodnie z zastosowaniem i bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płynu tego nie miałam, ale mają dobre chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do Liebster Award, zobacz sama:
    http://kosmetykowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger