sobota, 15 czerwca 2013

Oferta kosmetyczna Biedronka 20.06.2013-03.07.2013

Może niektórzy jeszcze nie widzieli, więc wklejam :) :



















PRZEPRASZAM ZA TĄ DATĘ NA KAŻDYM ZDJĘCIU :X


Według mnie szału nie ma, jedyne na co MOŻE się skuszę to będzie lip tint z Bell o którym pisałam TUTAJ. A Wy skusiłyście się na coś?

Ostatnio zaniedbuję bloga niestety, a to przez odbywane teraz przeze mnie praktyki oraz zaliczenia i nadchodzącą sesję, która rozpoczyna się w przyszły poniedziałek. Idzie mi wyjątkowo dobrze, gdyż jak na razie mam wszystko pozaliczane. :) 


To tyle z prywaty, pozdrawiam! :))

8 komentarzy:

  1. O jak milo żele Palmolive po 5 zł :D bardzo lubie te zele! :D
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rzeczy, w czwartek się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z pewnością kupię żel palmolive i antyperspirant garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożyteczny post, bo szukam tej gazetki od jakiegoś czasu, ale dziś w mojej Biedronce jeszcze jej nie mieli. Kupię męski żel palmolive i płyn do demakijażu z Bielendy. Wg mnie nie ma szału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wszystko wtórne-bell, pani walewska i płyny do demakijażu bielendy...szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana, nic o nim nie słyszałam i nie wiem kiedy jest ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się bardzo podoba ta gazetka :) te original source mnie kuusi

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.