środa, 26 czerwca 2013

Nowy sposób śledzenia blogów-Bloglovin.

Witam :) 

Od 1 lipca 2013 r. zostaje zamknięty serwis Google Reader. Z tego powodu przerzuciłam się na czytanie blogów na Bloglovin i tam też możecie mnie znaleźć-alleve na Bloglovin.

Przy okazji chciałabym powiadomić, iż posiadam konto na Google+ (mam je od wczoraj-jeszcze rozkminiam o co w tym chodzi)

oraz przypomnieć o profilu  na Facebooku.


Zapraszam Was serdecznie, to tyle z ogłoszeń, ja natomiast w końcu zabieram się za naukę. Jutro ostatni egzamin i upragnione wakacje! A we wtorek wyjazd na Mazury! <3

Pozdrawiam :))

3 komentarze:

  1. Ale wcale nie usuwają czytnika na blogach... Co prawda Google Reader znika, ale obserwatorzy i subskrypcja blogów ma ponoć wyglądać jak do tej pory :)czyli będą nam się wyświetlać powiadomienia o nowych postach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie sama nie wiem jak to ma wyglądać, dlatego z przezorności założyłam. :) Zobaczymy po 1.lipca. :)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.