wtorek, 7 maja 2013

Ważna informacja dla fanek płynu micelarnego z Biedronki.

Niestety smutna informacja dla nas-płyn micelarny BeBeauty zostaje wycofywany z oferty i nie zapowiada się, by wprowadzono go ponownie do asortymentu. 


W tej sytuacji, jeśli widzicie jeszcze kilka sztuk na półkach sklepowych to nie zastanawiajcie się i zróbcie sobie zapas. Ja właśnie dzisiaj to uczyniłam i poczułam się w obowiązku poinformowania Was o zaistniałej sytuacji.

Moje łupy mają ważność do 10.2014, więc spokojnie je do tego czasu zużyję :)

Lubię Biedronkę za produkty, akcje promocyjne, itp. ,ale to już trzeci produkt (włączając do tego zielony krem do rąk i peeling do stóp ten w pomarańczowym opakowaniu) za którym latam, by zrobić zapas. Denerwujące to trochę. 

Koniec wylewania żali, życzę Wam udanych łowów!

Pozdrawiam :))



EDIT: No to Biedronka delikatnie mówiąc zrobiła nas w konia.. 2 miesiące nieobecności na półkach, po czym znów się pojawiły...
Dobra taktyka...

45 komentarzy:

  1. Ee, za tym produktem płakać nie będę. Zdecydowanie bardziej wolę żel micelarny. Żałuję, że wycofali peeling do stóp, był niezły. Nie podszedł mi ten zielony krem do rąk - ani do włosów, ani na dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też plakac nie bede ;)

      Usuń
    2. Mnie niestety uczulił :( Więc też płakać nie będę ;)

      Usuń
    3. Ja też tęsknić nie będę. Zły nie był, ale kilka rzeczy mnie w nim denerwowało. ;)

      Usuń
  2. To może się skuszę na 1 sztukę, żeby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. O zesz kurcze, czemu go wycofuja? ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko był dostępny..trudno, z Eveline też są dobre...mam tylko nadzieję,że żelu micelarnego nie wycofają bo tu zamiennika nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywalam go, ale bardziej jako tonik, bo z demakijazem u mnie radzil sobie srednio, wiec sie nie rzuce na niego az tak:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dość, że go wycofują, to jeszcze nigdy nie mogłam go dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam go wypróbować a już wycofują ?łeee...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu a on jest taki fajny :(( Dzięki za informacje, jak gdzieś znajdę to z pewnością sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, a można wiedzieć skąd masz tą informację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizaż rzecz jasna, forum o kosmetykach Be Beauty ;)

      Usuń
    2. Ooo, nawet nie wiedziałam, że jest taki wątek :D
      W każdym razie dzięki za uświadomienie :)
      Jutro jadę po zapas :D

      Usuń
  10. jak zwykle - popularne i dobre produkty wycofują zamieniając je bublami :/

    dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem polityki, że jak coś jest dobre i chętnie kupowane to wycofują , muszę w piątek kupić na zapas

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zrobię zapasy. Szkoda, bo to bardzo dobry micelek w niskiej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe dlaczego usuwają z oferty... szkoda

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba zakupię kilka sztuk gdy w mojej biedrze go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No bez jaj ;/
    Lecę kupić i zrobić zapas, dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałam wypróbować ten płyn micelarny a tu go wycofują. Jutro idę na zakupy i jak będzie to na pewno wezmę pomimo

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jaja! to co dobre wycofują!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie używam płynów micelarnych ale też nie rozumiem tego że jak coś dobrze schodzi to ten produkt wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam mały zapas micelków jednak pracownicy Biedronki nic o zmianie oferty i wycofaniu kosmetyku nie wiedzą;
    mam cichą nadzieję, że płyn ten będzie można kupić bez problemu w przyszłości - ewentualnie w zmienionym opakowaniu;

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam go nie lubię, ale trochę nie rozumiem ich decyzji. może tylko zmienią opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też go bardzo lubię, poza tym mam Biedronkę pod ręką, a tak będę musiała szukać zamiennika w jakiejś drogerii :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo... nie wiedziałam, nawet jeszcze nie zdążyłam go sprawdzić jak działa na moją twarz i chyba już sobie go odpuszczę, po co poznawać coś co wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  23. wycofują również oba zmywacze do paznokci Be Beauty. niestety...

    OdpowiedzUsuń
  24. a dlaczego nie? ;p daję sobie radę spokojnie, nudzić się będę tak bez niczego ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Powoli zaczynam robić zapasy, póki co mam 3 ale planuję jeszcze dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja go nigdy u siebie w biedronce nie widziałam o.0

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie widziałam tego płynu :( ale za to ja lubię mleczko do demakijażu Soraya

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja jeszcze nie miałam okazji użyć tego płynu... Chyba w końcu musze zakupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, o ile go jeszcze znajdziesz :))

      Usuń
  29. słyszałam o tym płynie i teraz żałuje, że nie kupiłam go jak widziałam go na półce:C

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam na rozdanie 4 sleek-ów, weź udział a wszystko może się zdarzyć :) Wszyscy kochamy SLEEK-a!
    buziaki

    http://makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-4-palety-sleek-ow.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachęcona opiniami, kupiłam ten płyn, ale nie rozumiem zachwytu nad nim.
    Tonik jak tonik - przyciąga jedynie cena.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wierzę, dlaczego dopiero teraz się o tym dowiaduję, gdzie ja byłam?! :P To jest mój ulubiony płyn micelarny, no nic, czas lecieć do Biedrony, może jeszcze coś znajdę ;) Ciekawy blog, zapraszam na mój, dopiero zaczynam ;-)

    magdaijejkosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W mojej biedronce tego płynu już nie ma niestety:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja od tego produktu dostałam strasznego uczulenia, na początku wszystko było dobrze i byłam bardzo zadowolona aż któregoś dnia zauważyłam na mojej twarzy czerwone napuchnięte plamy, okazało się że przyczyną był właśnie ten produkt. Teraz próbuje pozbyć się tych plam, pije wapno , staram się tego nie drapac chociaż bardzo swędzi :/ radze uważać bo niektórych może ten produkt uczulic

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.