sobota, 4 maja 2013

Dobrocie włosowe!

Dzisiaj post chwalipiety-pokażę Wam cóż to dostałam w uroczej paczce od Eter, która przyjechała do mnie na weekend ( i swoją drogą zrobiła mi uroczy nagłówek) :D 


Ogólnie paczka prezentuje się tak: 



A co było w środku? Same zobaczcie


 co z głębi :) :

I co na wierzchu ;)

Tajemnicze słoiki:


A teraz słownie spis wszystkich  produktów:

Krem do rąk i paznokci wosk pszczeli i olej makadamia, Anida;
maska do włosów masło Shea i pięć alg, BingoSpa;
 odżywka z fito-kofeiną, Schauma;
jedwab, Marion;
próbka spiruliny;
odlewka Khadi stymulujący;
 Lady Spa Silk & Argan;
maska bananaowa, Scandic;
  Crema al Latte, Kallos;
 Sleek Line, Stapiz;
grzebień drewniany z The Body Shop



Czy Ona nie jest kochana? :)))




Ponadto ze wspólnego zamówienia ze sklepu Setare.pl:
tonik do włosów przeciw wypadaniu, Receptury Babuszki Agafii,Pierwoje Reshenie;
Glinka biała

Poza tym dzisiaj zrobiłyśmy nalot na sklepy i w nasze ręce wpadło kilka nie tylko kosmetycznych drobiazgów. :D

Ten weekend jest bardzo udany, a jeszcze przecież się nie skończył!!!:)


Pozdrawiam Was i życzę udanej połowy weekendu :))




 


15 komentarzy:

  1. Ho ho, ile tego jest:) a pierwsza paczuszka jak dziecinnie i uroczo zapakowana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, rozbroiła mnie z tym :D

      Usuń
  2. Oby się dobrze sprawowały <3 a papierem pojechałam, faktycznie słodziutko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie doczekam się testowania :DD

      Usuń
  3. słoiki mnie rozbroiły ;) :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedwab mam taki sam,sprawdza się doskonale.Cała paczuszka prezentuje się uroczo,a efekt po otwarciu pozytywnie zaskakuje.Tylko gratulować i troszkę zazdrościć :-) takiego weekendu z uroczą znajomką.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, zgadzam się z powyższą opinią w 100% :D

      Usuń
  5. Słoiki do wszystkiego są dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,świetna zawartość paczuszki :) a grzebień mam chyba identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no, sporo tego :) miłego korzystania z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli chodzi o krem do rąk uwielbiam Palmer'sa bądź Nuxe'a. Jedwab najbardziej przypadł mi do gustu z Biowax'u - w porównaniu do Biosilka w ogóle nie rozcięczany. Będę wpadać częściej- pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Daj znać, który produkt do włosów szczególnie polecasz :) jak już wypróbujesz oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.